card_captor 當前離線
進階會員
其實apita 係唔係一定有得買? 係的話一陣落左8號就去買 liok 發表於 15/10/2017 11:53
TOP
epc08 當前離線
其實apita 係唔係一定有得買? 係的話一陣落左8號就去買 liok 發表於 2017-10-15 11:53
beggar1210 當前離線
tyt01341 當前離線
岩岩去左apita , 冇貨 beggar1210 發表於 2017-10-16 15:28
hahamd 當前離線
中級會員
amdxp 當前離線
穎希 當前離線
初級會員
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
輸左!去左幾次九龍灣都冇貨。俾錢買遊戲機啫,㸃解攪到咁辛苦,冇再等,結果都係用炒價買左。但覺得任天堂 ... hahamd 發表於 2017-10-16 23:16
同意....走黎走去搵正價真係痴線....車錢都係返度.... 等佢真係有正價先買...反正沒咩game... ... charcsc2000 發表於 2017-10-17 17:32