工亂會都有班
TH30 發表於 2023-7-23 23:27



    佢啲班得唔得架

TOP

佢啲班得唔得架
愚樂無窮 發表於 2023-7-24 07:59 PM


你都話是為張cert升職,是但啦
真係有心學就唔好報erb ftu
hkpc都好過erb啦
好多年前我去過fevaworks係幾好既,welkin都可以
不過好depends on導師教成點,可遇不可求

TOP

其實ACCESS有咩用? 工作上

TOP

access好處係可以放個file係file server,
然後一班人同時打開工作,
冇網路都可以打開, 有返網路會更新返,
另外可以做table & table 之間既關聯,
甚至做埋個GUI 比user入野,
大概係咁, 有錯請更正

但宜家M365 都cloud 晒, 類似功能既都有新野,
加上access 唔係sql底, 識sql既人會覺得反智,
MS仲支援, 都有D出奇, 某version期間都鼓勵過人migration 去sharepoint,
市場上似乎仲有不少公司仲用緊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

access好處係可以放個file係file server,
然後一班人同時打開工作,
冇網路都可以打開, 有返網路會更新返,
...
kezzini 發表於 2023-8-1 15:46


我都仲係寫ACCESS比公司職員出報表收據

單純係佢地慣用左,同EXCEL可以協作,我都費事改~

TOP

巨硬已放棄開發access,現在access只係苟延殘喘,為舊客戶服務的東西。

改版(ribbon style)前access係超級好用的database,係一個rapid development tools,可以寫成個system出來,係front-end + back-end(!)。

隨著企業資安日益重要,access的陽春built-in security及網絡能力成為其死穴。

TOP

當年肯落啲功夫, 可能今日成為window phone天下, 跟本所有apps都係數據庫.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁而家係乜野代替 access ?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
波風水門 發表於 2023-8-23 23:26


Ninox

TOP