原帖由 xfilemanhk 於 2009-6-26 02:55 發表


youtube 係 flash...
flash 冇Hardware decode
冇咩可能做到 HD youtube

冇FLASH PLAYER岩佢個WIN CE BASE 用咩?
睇唔到YOUTUBE真係好冇意思喎

[ 本帖最後由 da7lee 於 2009-6-26 10:33 編輯 ]

TOP

已經唔奢望什麼HD了,有個專看youtube的軟件已經心滿意足....

[ 本帖最後由 ihmcjacky 於 2009-6-27 15:35 編輯 ]

TOP

原帖由 ihmcjacky 於 2009-6-26 12:15 發表
已經唔奢望什麼HD了,有個專看youtube的軟件已經心滿足....

唉..唔通真係"不可能的任務"?

TOP

原帖由 xfilemanhk 於 2009-6-26 02:55 發表


youtube 係 flash...
flash 冇Hardware decode
冇咩可能做到 HD youtube

HD youtube
係mp4

[ 本帖最後由 wong00000018 於 2009-6-26 21:33 編輯 ]

TOP

原帖由 miracle23 於 2009-6-26 01:42 發表
想問下用m8睇youtube係咪今生冇望呢?唉,千其唔好曬左個mon,希望有得睇youtube hd就正


I think just one step away.  M8 build-in player can play flv movie.  Update the js file in "FlvShow" then it should able to play youtube

TOP

原帖由 wong00000018 於 2009-6-26 21:33 發表

HD youtube
係mp4

m8就咁都播唔順720p既mp4...
咁點睇hd youtube

TOP

如果新ui真係幾靚 我都會考慮(起碼唔係似某機啦)

TOP

仲有冇c兄等佢個固件,6月都完仲未有消息,唯有用m8懷念住MJ先
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

傳聞聽日有新固件. 希望係真喇.

PS: MOTO系统破解圣人 yan0转战M8

TOP