dickykwanhk 當前離線
天下電信一樣黑
進階會員
原帖由 mact 於 2009-4-14 17:24 發表 想買平機就快手 http://www.expansys.com.hk/tag.aspx?tag=O2 Crazy Offer
TOP
menkeywewe 當前離線
初級會員
原帖由 darksome 於 2009-4-14 16:42 發表 如果你會成日用手寫 sms既話,咁我就吾建議你買水貨啦,因為我玩過我個 fd部 i900水貨,佢手寫輸入係無連意詞選擇架,所以手寫輸入會好慢喔
rfdingo 當前離線
原帖由 dickykwanhk 於 2009-4-14 17:38 發表 番修貨怕唔怕
water55 當前離線
原帖由 rfdingo 於 2009-4-15 00:17 發表 其實有無保養架 有都有得博下
mact 當前離線
loli 退散,御姐無敵
原帖由 mact 於 2009-4-15 13:31 發表 o2 flame 斷市
原帖由 water55 於 2009-4-15 13:43 發表 我訂咗, 等佢覆攞機
dochi 當前離線
dm568
原帖由 mact 於 2009-4-15 15:27 發表 我confirm左payment等送貨
原帖由 dickykwanhk 於 2009-4-15 17:54 發表 我個friend尋晚confirm左payment等送貨,但今朝果度竟然打黎話冇貨,家陣我個friend慶過辣雞