原帖由 mact 於 2009-4-14 17:24 發表
想買平機就快手

http://www.expansys.com.hk/tag.aspx?tag=O2 Crazy Offer


番修貨怕唔怕

TOP

原帖由 darksome 於 2009-4-14 16:42 發表


如果你會成日用手寫 sms既話,咁我就吾建議你買水貨啦,因為我玩過我個 fd部 i900水貨,佢手寫輸入係無連意詞選擇架,所以手寫輸入會好慢喔

FLASH ROM 自己點搞都得啦
點會慢至得架

TOP

原帖由 dickykwanhk 於 2009-4-14 17:38 發表

番修貨怕唔怕


其實有無保養架
有都有得博下

TOP

原帖由 rfdingo 於 2009-4-15 00:17 發表


其實有無保養架
有都有得博下


7day only, 不過我都博, 二手價都唔止啦

TOP

o2 flame 斷市

TOP

原帖由 mact 於 2009-4-15 13:31 發表
o2 flame 斷市

我訂咗, 等佢覆攞機

TOP

原帖由 water55 於 2009-4-15 13:43 發表

我訂咗, 等佢覆攞機

我confirm左payment等送貨

TOP

原帖由 darksome 於 2009-4-14 16:42 發表
如果你會成日用手寫 sms既話,咁我就吾建議你買水貨啦,因為我玩過我個 fd部 i900水貨,佢手寫輸入係無連意詞選擇架,所以手寫輸入會好慢喔


大多數i900 水貨都flash 埋香港firmware 比你.....
有中文手寫+字詞, 有T9 中文筆畫~~

同埋samsung 堆輸入法都比人拆晒骨~~
你要邊隻都可以download 到cab 裝~

TOP

原帖由 mact 於 2009-4-15 15:27 發表

我confirm左payment等送貨

我個friend尋晚confirm左payment等送貨,但今朝果度竟然打黎話冇貨,家陣我個friend慶過辣雞

TOP

原帖由 dickykwanhk 於 2009-4-15 17:54 發表

我個friend尋晚confirm左payment等送貨,但今朝果度竟然打黎話冇貨,家陣我個friend慶過辣雞


已攞機, 我係親身到荃灣office度攞!佢話派貨次序跟fax張單個時間, 所以有d客pay咗都要refund或轉款.

TOP