呢部野有無方法可以同msn/outlook syn 番d contact?

TOP

原帖由 micmicsa 於 2009-12-22 11:19 發表
下, 唔係呀MA, 張野仲寫住中港台三地聯保ga


TKS...唔係WOR 真係無WOR.....個百記SALES 話叫我用百記張INVOICE 做保養就得.....有無錯?
TKS CHING~~

TOP

原帖由 to21 於 2009-12-22 11:56 發表


TKS...唔係WOR 真係無WOR.....個百記SALES 話叫我用百記張INVOICE 做保養就得.....有無錯?
TKS CHING~~


我見人地有張藍紙, 寫住咩14個月.....

TOP

原帖由 skk_AiO 於 2009-12-22 12:45 發表


我見人地有張藍紙, 寫住咩14個月.....

E??? 咁我好似有WOR....好似唔洗填野...ANYWAY...我會返屋企DOUBLE CHECK...TKS 樓主同埋skk_AiO~~~

TOP