brianyzf 當前離線
進階會員
原帖由 xfilemanhk 於 2009-4-22 02:17 發表 貼下圖先
TOP
wyman0210 當前離線
中級會員
原帖由 netmen 於 2009-4-21 22:58 發表 我都想去果邊出下意見, 但係新手係出唔到帖的, 今日 一路聽歌一路SEND SMS , SEND完之後, 聽住歌睇下漫畫, 睇睇下唔覺意按錯左下面一首FLAC格式的歌, 咁就死左機 OK , 死機 ...
原帖由 brianyzf 於 2009-4-22 10:40 發表 師兄你睇土豆網果個係乜野程式黎嫁?
thefworld 當前離線
原帖由 ilty 於 2009-4-22 08:58 發表 你係地鐵用佢個喇叭聽歌
netmen 當前離線
原帖由 wyman0210 於 2009-4-22 10:43 發表 未試過死得咁慘 睇黎你首FLAC唔太o岩m8播
miracle23 當前離線
addblue 當前離線
keung1234 當前離線
原帖由 miracle23 於 2009-4-23 13:23 發表 我都想買,但唔知係咪係咪適當時候?因為驚遲d唔可以update官方既繁體固件
原帖由 keung1234 於 2009-4-23 16:35 發表 側面的聲音大細係咪只係用來調校聽歌或睇片的音量 搞到我平時有時開d game出來,但又校唔到個聲,搞到好鬼嘈