原帖由 xfilemanhk 於 2009-4-22 02:17 發表
貼下圖先

師兄你睇土豆網果個係乜野程式黎嫁?

TOP

原帖由 netmen 於 2009-4-21 22:58 發表


我都想去果邊出下意見, 但係新手係出唔到帖的, 今日
一路聽歌一路SEND SMS , SEND完之後, 聽住歌睇下漫畫,
睇睇下唔覺意按錯左下面一首FLAC格式的歌, 咁就死左機
OK , 死機 ...


未試過死得咁慘    睇黎你首FLAC唔太o岩m8播

TOP

原帖由 brianyzf 於 2009-4-22 10:40 發表

師兄你睇土豆網果個係乜野程式黎嫁?


多d 上官方論壇啦
http://bbs.meizu.com/thread-865797-1-3.html
[SDK原创软件]M8在线视频v0.2_090409

仲有第二個
http://bbs.meizu.com/thread-848595-1-1.html
[SDK原创软件]在线FLV视频秀v1.0.4_090415

第一個好用d  第二個有d問題

TOP

原帖由 ilty 於 2009-4-22 08:58 發表

你係地鐵用佢個喇叭聽歌

唔係~可以較聽電話ge耳筒同淨係聽歌個度

TOP

原帖由 wyman0210 於 2009-4-22 10:43 發表


未試過死得咁慘    睇黎你首FLAC唔太o岩m8播


唔係, 首歌M8係播到的, 重點係, 我係播住歌 , 之後按M掣出返去主頁(歌重係播住的)
之後CLICK文件裏面開果首FLAC而唔係在播放器裏面開

TOP

我都想買,但唔知係咪係咪適當時候?因為驚遲d唔可以update官方既繁體固件

TOP

中肯意見
我覺得部機已經幾好
但仲有好大改善空間

TOP

側面的聲音大細係咪只係用來調校聽歌或睇片的音量
搞到我平時有時開d game出來,但又校唔到個聲,搞到好鬼嘈

TOP

原帖由 miracle23 於 2009-4-23 13:23 發表
我都想買,但唔知係咪係咪適當時候?因為驚遲d唔可以update官方既繁體固件


點會update唔到
但係會唔會有繁體固件都係未知
( 已而家既狀況   mz應該係想改好哂d野先會出其他語言 )

簡體用落就一樣嫁啦     上網上到繁體咪得囉

TOP

原帖由 keung1234 於 2009-4-23 16:35 發表
側面的聲音大細係咪只係用來調校聽歌或睇片的音量
搞到我平時有時開d game出來,但又校唔到個聲,搞到好鬼嘈


同感
d  game超大聲
唔知點玩好= =
校音量整係校到聽歌同睇片既音量
一開game  d聲爆出黎

TOP