我都係support 一開頭嘅ASUS P552,性價比我覺得最好。2500或以下可以有粒第二快嘅CPU,爽到快起來~~~~~~

TOP

Samsung i908 同 Asus P835 近HK$4000價位o黎講
算唔算抵用?
而家先o黎買 Samsung i908會唔會太遲?

TOP

原帖由 Drinkee 於 2009-4-13 15:29 發表
Samsung i908 同 Asus P835 近HK$4000價位o黎講
算唔算抵用?
而家先o黎買 Samsung i908會唔會太遲?


當然唔會啦,我都諗緊i908(行)定i900(水)

TOP

原帖由 gino 於 2009-4-13 16:37 發表


當然唔會啦,我都諗緊i908(行)定i900(水)

budget緊既話就買水啦
因為行貨既維修真係好一般
玩開PDA手機既話i900好易上手
水機重可以試下cooked rom

TOP

有冇知pda聖地即係邊度?

如果水機係邊度買ok?(領x)

TOP

原帖由 hahahalpc 於 2009-4-13 17:31 發表

budget緊既話就買水啦
因為行貨既維修真係好一般
玩開PDA手機既話i900好易上手
水機重可以試下cooked rom


就係冇玩過WM 機
個d cooked rom 唔知點玩上手

TOP

原帖由 Drinkee 於 2009-4-13 15:29 發表
Samsung i908 同 Asus P835 近HK$4000價位o黎講
算唔算抵用?
而家先o黎買 Samsung i908會唔會太遲?


邊個話買電話一定要買新款

TOP

原帖由 fansullivan 於 2009-4-13 20:31 發表


邊個話買電話一定要買新款


無錯, 電子產品一向都係性價比...
唔理你新定舊...

TOP

原帖由 gino 於 2009-4-13 04:37 PM 發表


當然唔會啦,我都諗緊i908(行)定i900(水)


如果你會成日用手寫 sms既話,咁我就吾建議你買水貨啦,因為我玩過我個 fd部 i900水貨,佢手寫輸入係無連意詞選擇架,所以手寫輸入會好慢喔

TOP

想買平機就快手

http://www.expansys.com.hk/tag.aspx?tag=O2 Crazy Offer



[ 本帖最後由 mact 於 2009-4-14 17:25 編輯 ]

TOP