只是香港啲機有問題? 歐洲賣咗好耐播!

TOP

回覆 61# 的帖子

所以唔應該係硬件問題,軟件居多

TOP

都唔知幾時至有......

TOP

今日經過P記多口問左句..
佢話星期日定星期一有得拎(20/9,21/9)

TOP

多口問句, donut十月出, 唔知hero 有無得update?

TOP

原帖由 tommyyick 於 2009-9-18 19:07 發表
今日經過P記多口問左句..
佢話星期日定星期一有得拎(20/9,21/9)


週日有機賣街??未必吧.希望週一有貨出現

TOP

胃信打黎…兩點半有貨到,三點去確認下先

TOP

原帖由 lam3010 於 2009-9-19 12:43 發表
胃信打黎…兩點半有貨到,三點去確認下先

MK行專P記冇人聽電話

風hk 有人話中環shop有貨

終於有人聽...MK行專P記話未有貨

[ 本帖最後由 loadload 於 2009-9-19 12:51 編輯 ]

TOP

打左成朝mk 雷射未有人聽 =="

TOP

岩岩拎左機返屋企.. SMV上個月底鋪訂..
開緊箱

TOP