mltsui 當前離線
初級會員
TOP
正宗球迷 當前離線
進階會員
rickdom 當前離線
tommyyick 當前離線
原帖由 tommyyick 於 2009-9-18 19:07 發表 今日經過P記多口問左句.. 佢話星期日定星期一有得拎(20/9,21/9)
lam3010 當前離線
loadload 當前離線
Mei
原帖由 lam3010 於 2009-9-19 12:43 發表 胃信打黎…兩點半有貨到,三點去確認下先
ltony 當前離線
中級會員
hkkjoe 當前離線