WMV HD 1920 1080 24p bitrate 4096k
剛試過播唔到


我部AMD3000+ UP TO 3500+都超LAG

[ 本帖最後由 toptoney 於 2009-2-23 17:06 編輯 ]

TOP

真没想到MEIZU在香港也有那么多FANS @@
本来我还以为香港同胞是很讨厌大6牌子的东西

TOP

opera 去gmail
打唔到login 同  pw @@

TOP

19-02-2009
繁體版什麼時候有?
繁體現在還沒計畫,可能要遲一點.
現在還在加新功能,可能要版本穩定了才加入吧.


TOP

原帖由 bapestar 於 2009-2-23 20:53 發表
真没想到MEIZU在香港也有那么多FANS @@
本来我还以为香港同胞是很讨厌大6牌子的东西

我可以大膽假設有fans只因為iphone貴,
同價的話你估計會有幾多"fans"?

TOP

原帖由 bee8013 於 2009-2-24 20:26 發表

我可以大膽假設有fans只因為iphone貴,
同價的話你估計會有幾多"fans"?

未必...除非iphone唔自閉....

TOP

原帖由 edo963 於 2009-2-24 20:29 發表

未必...除非iphone唔自閉....

仲有D硬件又差D

TOP

原帖由 bee8013 於 2009-2-24 20:26 發表

我可以大膽假設有fans只因為iphone貴,
同價的話你估計會有幾多"fans"?


所以m8咪咁多人等囉
有質素又平緊係多fans啦~~~~~~~~

[ 本帖最後由 wyman0210 於 2009-2-24 20:52 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 bee8013 於 2009-2-24 20:26 發表

我可以大膽假設有fans只因為iphone貴,
同價的話你估計會有幾多"fans"?


同價, 但係影相, mon, cpu, ram都唔及m8
不過講真, iphone無可能賣到禁平囉

TOP