toptoney 當前離線
中級會員
WMV HD 1920 1080 24p bitrate 4096k 剛試過播唔到
TOP
bapestar 當前離線
初級會員
wai_1108 當前離線
bee8013 當前離線
特級會員
原帖由 bapestar 於 2009-2-23 20:53 發表 真没想到MEIZU在香港也有那么多FANS @@ 本来我还以为香港同胞是很讨厌大6牌子的东西
edo963 當前離線
進階會員
原帖由 bee8013 於 2009-2-24 20:26 發表 我可以大膽假設有fans只因為iphone貴, 同價的話你估計會有幾多"fans"?
符碌 當前離線
原帖由 edo963 於 2009-2-24 20:29 發表 未必...除非iphone唔自閉....
wyman0210 當前離線
iamatycoon 當前離線
Banned
jzu 當前離線