原帖由 BBcare 於 2009-12-21 19:45 發表


e道 d ching 影的,

很強烈的膠feel個keyboard=.=好樣衰

e72 個 keyboard 真係好好,我最唔捨得就係個 kb
又唔想買2 部功能重疊既 手提

TOP

原帖由 wongja 於 2009-12-21 21:49 發表

e72 個 keyboard 真係好好,我最唔捨得就係個 kb
又唔想買2 部功能重疊既 手提



e71 e72好處就是單手也能快速typing,
其他的都不是big deal

TOP

原帖由 BBcare 於 2009-12-21 19:45 發表


e道 d ching 影的,

很強烈的膠feel個keyboard=.=好樣衰

keyboard依d野.....
真係自己試過先知好唔好用......

TOP

如果HTC又出番一部   咁咪合你要求law~~
等下la 出年年頭應該有勁多機出

TOP

原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-12-21 19:17 發表

單係右上角粒OK / X 已經難按啦
同WM6.5/WM6有大關系嗎?


個X 真係好奇怪, 我按咗之後UI係有反應,但係都係成日CLOSE 唔到,  即係唔關個TOUCH SCREEN事. 成日都要篤篤篤, 試過HARD RESET一樣.

[ 本帖最後由 bc2003 於 2009-12-22 04:27 編輯 ]

TOP

原帖由 BBcare 於 2009-12-21 19:46 發表


你高估自己的想法姐

你真係低估佢地, xda實在太強

TOP

原帖由 BBcare 於 2009-12-21 21:46 發表


i buy a phone is not because of third party Cooked rom
it doesn't make sense
wht i concern is right now overall performance of the phone comes with official rom


各取所需有咩問題?
的確我部舊wm機升6.5比6.0係慢dd咁多多

TOP

原帖由 extralam 於 2009-12-22 02:52 發表
如果HTC又出番一部   咁咪合你要求law~~
等下la 出年年頭應該有勁多機出
想要 Motorola 就係貪佢通話質素好...

TOP

原帖由 David Kirk 於 2009-12-21 16:12 發表



xda 有得ok
但個時你都係買hd3啦


我都知XDA可以,
只是HTC不會那麼好, 俾官方你.

TOP

原帖由 Phil_123 於 2009-12-22 10:04 發表
想要 Motorola 就係貪佢通話質素好...


同意x2

其實而家d smartphone 話音質素麻麻地.....

TOP