我諗佢要首先搞番掂硬件問題,我個部M8已經出左D問題,開WIFI玩得多係會令電話接收訊號降低,我就係有一日玩WIFI可能玩得太耐,玩完後個接收訊號突然跌到好低,一入室內基本上已經無訊號

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 David Kirk 於 2009-6-20 19:52 發表


M8 WINCE 得大陸人寫, 根本出不了世面
起馬ANDROID,全世界有人支持


乜你講既野仲有公信力可言咩 ?

TOP

原帖由 hogen 於 2009-6-20 19:41 發表
我諗佢要首先搞番掂硬件問題,我個部M8已經出左D問題,開WIFI玩得多係會令電話接收訊號降低,我就係有一日玩WIFI可能玩得太耐,玩完後個接收訊號突然跌到好低,一入室內基本上已經無訊號


用咩固件?

TOP

原帖由 David Kirk 於 2009-6-20 19:52 發表


M8 WINCE 得大陸人寫, 根本出不了世面
起馬ANDROID,全世界有人支持


ANDROID  叫出到世面??? 係 GOOGLE出品至少有個名咋掛

Meizu 仲係小朋友一個   點同一個大人(google) 比

小朋友唔會過一日就變大人    要時間成長嫁


仲有野想問    你覺唔覺你有問題???   比人ban左咁多次   仲唔識學乖

[ 本帖最後由 wyman0210 於 2009-6-21 09:12 編輯 ]

TOP

原帖由 oagan 於 2009-6-20 00:26 發表


原來都仲有人發現,我都唔想講佢 借完 I 野借 A 野了.....


咁早講     可能人地打算o係  基於ANDROID既my mobile系統整呢個界面呢
整返個  ANDROID  風格界面好正常o者

TOP

原帖由 mkywong 於 2009-6-20 13:46 發表
係用家立埸, 緊係用ANDROID.  軟件都算多, 一定比M8 多.
ANDROID 起碼比 M8少BUGS.  更新速度一定比M8 快好多.

最緊要係用1990 人仔, 就以買到一部 3.4" ANDROID 手機.  去邊道搵先.
magic 都要4千. M8賣2千.   

如果M8 一開始係用ANDROID,  包保全世界都多人買


但係用 ANDROID  軟件一定有兼容性問題   一定有一堆軟件用唔到
第一個問題係軟件解析度
第二個係硬件驅動問題

TOP

原帖由 wyman0210 於 2009-6-21 09:19 發表


但係用 ANDROID  軟件一定有兼容性問題   一定有一堆軟件用唔到
第一個問題係軟件解析度
第二個係硬件驅動問題


我情願MEIZU 將資源放係 ANDROID 道好過用係WINCE身上。 
你睇佢M8依家, 好多係OS上既基本問題都未解決 (手寫, 橫屏, 卡畫面。。。)

我覺得對一間啱啱做手機既公司, 要開發新系統 (WINCE), 係一件唔容易既事。要放好多資源落去。所以一開始應該用D比較成熟既系統(wm, android)會較易處理

[ 本帖最後由 mkywong 於 2009-6-21 13:19 編輯 ]

TOP

原帖由 mkywong 於 2009-6-21 13:17 發表


我情願MEIZU 將資源放係 ANDROID 道好過用係WINCE身上。 
你睇佢M8依家, 好多係OS上既基本問題都未解決 (手寫, 橫屏, 卡畫面。。。)

我覺得對一間啱啱做手機既公司, 要開發新系統 (WINCE), 係一件唔容易既事。要放好多資源落去。所以一開始應該用D比較成熟既系統(wm, android)會較易處理

仲有wedOS...可以考慮.開源了...
http://bbs.meizu.com/thread-1010222-1-1.html

TOP

J.W 最新說話

基于win ce的my mobile系统魅族已经花了大量的人力物力,再过一段时间就可以很稳定下来了。
并且常用的应用软件qq,office等也很快会完善,加上微软后续也有更多更大力度的资源支持,所以优势还将是很明显的。
为什么我希望也在android上开发魅族的my mobile系统?主要原因就是免费和开源。
魅族并不会直接用android系统,而是想在android上开发自己的my mobile系统,
这和目前的系统比起来并没有优势,win ce也将因为它收费所以有更多的支持,我估计未来win ce和wm很多API都是一样的,资源也会很丰富。
但随着智能手机价格的不断下滑,win ce的授权费占成本的比例将越来越大,有了另一个选择我们谈判授权费的话语权就大大增强了。
随着我们的实力和能力不断增强,更开放开源的系统也更有利于我们探索系统的更底层。


android 真係有機會出 但唔知要幾時

[ 本帖最後由 ivan1612 於 2009-6-21 16:29 編輯 ]

TOP