原帖由 ioptional 於 2009-2-22 15:25 發表

我用筆劃輸入法

佢個筆劃..係唔係可以打到晒繁字?

TOP

原帖由 longkwan 於 2009-2-22 15:52 發表

佢個筆劃..係唔係可以打到晒繁字?

係, 咩字都打到

TOP

請問如果用英文interface可否係sms or msn 到打繁體字呢?

TOP

原帖由 tamkl 於 2009-2-22 16:20 發表
請問如果用英文interface可否係sms or msn 到打繁體字呢?

無關係, 不過SMS我未試有無改進

TOP

岩岩更新9.03

TOP

速成好用好多^^"
因為成日用速成kaka!!!
sms真係唔得la!!!!要+852....邊個sd黎都唔知啊

e家等梗官方出座充....

TOP


睇黎都係無倉頡

TOP

希望M8的工程師可以提供「輸入法編輯/製作工具」,有了這種工具,各式各樣的輸入法都可以在極短時間內由M8愛好者自行編製出來,包括倉頡(第三代/第五代)、快倉、速成、廣東、漢語拼音、注音、筆劃、大易,甚至日文………(數之不盡)。

反對由M8工程師製作倉頡輸入法,因為由個別工程師根據某單一碼表製作出來的,未必能完全符合所有用家的心意。

希望大家停止要求廠方提供倉頡輸入法!請改為要求廠方提供「輸入法編輯/製作工具」,謝謝!

[ 本帖最後由 aeioo 於 2009-2-23 11:32 編輯 ]

TOP

WMV HD 1920 1080 24p bitrate 4096k
剛試過播唔到

TOP

原帖由 wai_1108 於 2009-2-23 15:43 發表
WMV HD 1920 1080 24p bitrate 4096k
剛試過播唔到

1080p,點會播到:funk:

TOP