sungcharming 當前離線
進階會員
原帖由 ericlkh 於 2010-1-12 09:57 發表 今朝有驚喜....
TOP
ericlkh 當前離線
中級會員
oman 當前離線
原帖由 ericlkh 於 2010-1-12 10:31 發表 等我 pack 番好盒 HD2 拎去放先...
yingwai_chow 當前離線
outlook 當前離線
原帖由 yingwai_chow 於 2010-1-12 11:25 發表 咁即係ship 左未?
johnny123456 當前離線
Stupid_Germini 當前離線
原帖由 johnny123456 於 2010-1-12 11:34 發表 google email me shipped ....good soon to get it
原帖由 outlook 於 2010-1-12 11:28 發表 未。你應該係買左無幾耐?