原帖由 yingwai_chow 於 2010-1-11 11:33 PM 發表


似係佢唔夠貨


連我地第一日就落order o既都俾唔到貨
俾晒班美國佬
一係就唔好set香港有份買
如果唔係就公平d先得架
first come first served
無貨就寫明,我可以唔買住,而家搞到唔三唔四
對google真係好失望

[ 本帖最後由 mrfung 於 2010-1-11 23:42 編輯 ]

TOP

原帖由 mrfung 於 2010-1-11 23:40 發表


連我地第一日就落order o既都俾唔到貨
俾晒班美國佬
一係就唔好set香港有份買
如果唔係就公平d先得架
first come first served
無貨就寫明,我可以唔買住,而家搞到唔三唔四
對google真係好失望


I really don't why i got it so quickly then
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 kp88 於 2010-1-11 23:18 發表
6號朝訂,而家DHL重未收件,Google點攪

Jan 8
Google Phone Webstore shipped your order.
Track DHL package #
  Jan 8
Google Phone Webstore has added new tracking data to your order.
Tra ...

same here

TOP

原帖由 Stupid_Germini 於 2010-1-11 23:45 發表


I really don't why i got it so quickly then


派晒預設比香港既 quota 就停左。你係其中一個好好彩既人。

TOP

原帖由 outlook 於 2010-1-11 11:49 PM 發表


派晒預設比香港既 quota 就停左。你係其中一個好好彩既人。


其實如果GOOGLE夠貨
佢成櫃貨運到香港先分派出去就肯定最快
而家一盒盒咁運,人工都浪費晒啦

TOP

原帖由 Stupid_Germini 於 2010-1-11 23:45 發表


I really don't why i got it so quickly then


你好$好彩law

TOP

DHL 個 Website 都好得意, 同一個 Waybill # 係香港 Website 同美國 Website Check D 字眼都唔同...

http://www.dhl.com.hk/
http://track.dhl-usa.com

[ 本帖最後由 ericlkh 於 2010-1-11 23:53 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 timmychiu 於 2010-1-11 23:22 發表


同病相憐
我有朋友拎到手了...


ORZ

TOP

原帖由 mrfung 於 2010-1-11 23:51 發表
其實如果GOOGLE夠貨
佢成櫃貨運到香港先分派出去就肯定最快
而家一盒盒咁運,人工都浪費晒啦

我都係o甘話, 其實 DHL 係今次 order 既最大得益者....

TOP

原帖由 ericlkh 於 2010-1-11 23:56 發表

我都係o甘話, 其實 DHL 係今次 order 既最大得益者....


佢呢d 通常有好大discpunt

TOP