YAWOO :
當我轉片時出以下 error :confused:
是不是我用了MacOS theme 引至 ?( 暫時未轉回windows theme測試)
請指教 (用0.13)

[ Last edited by ash on 2005-4-30 at 10:30 AM ]

TOP

ash  在 2005-4-30 10:28 AM 發表:

YAWOO :
當我轉片時出以下 error :confused:
是不是我用了MacOS theme 引至 ?( 暫時未轉回windows theme測試)
請指教 (用0.13)


你DL左codec未呀?
http://www1.mplayerhq.hu/MPlayer ... ential-20050412.zip

TOP

Advanced Ivan  在 2005-4-30 11:48 發表:

你DL左codec未呀?
http://www1.mplayerhq.hu/MPlayer ... ential-20050412.zip


己跟Yawoo的#3指示全做:roll:
亦都想問一下有冇其他同好用MacOS theme有此問題

[ Last edited by ash on 2005-4-30 at 11:55 AM ]

TOP

多謝^^

可不可以出mpeg2的呢?

TOP

ash  在 2005-4-30 11:52 AM 發表:

己跟Yawoo的#3指示全做:roll:
亦都想問一下有冇其他同好用MacOS theme有此問題


係囉, 睇log好似想load MacOS既野既?

TOP

NOPSS  在 2005-4-30 12:39 PM 發表:

多謝^^

可不可以出mpeg2的呢?


未到呢步. 訪間有幾多software出mpeg2/DVD.
而家集中研究緊DVD轉AVI, 選字幕及聲道.

TOP

試下先:welcome:

TOP

ash  在 2005-4-30 10:28 AM 發表:

YAWOO :
當我轉片時出以下 error :confused:
是不是我用了MacOS theme 引至 ?( 暫時未轉回windows theme測試)
請指教 (用0.13)


I have tried the TigerMilk..........
No problem...........

[ Last edited by Advanced Ivan on 2005-5-3 at 01:03 PM ]

TOP

rm檔都唔係個個可以轉...有o的rm本身就有問題...試下用第2個rm轉下

TOP

如果可以轉 fps 就一流.

TOP