原帖由 netmen 於 2009-4-20 23:52 發表


其實我在想一件事, 如果出左WM7( 都係CE6核心)
咁樣WM7的軟件係咪只要正確的修改一下就可以轉過去M8用?

就算wm7出~都係m8 d軟件比人轉去wm7啦~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 EPC之子 於 2009-4-21 00:47 發表


m8既大陸sw 邊個會要?

咁又係~wm咁偉大~wm7出一定大把軟件

TOP

原帖由 EPC之子 於 2009-4-21 00:47 發表


m8既大陸sw 邊個會要?


言下之意, 暗示用緊M8的用家都係白痴嗎?
連軟件你都要插一刀, 大陸呢兩個字真係咁可恨咩?

TOP

M8有冇英文MENU?

TOP

原帖由 civic1217 於 2009-4-21 02:04 發表
M8有冇英文MENU?


有...

TOP

原帖由 netmen 於 2009-4-21 01:44 發表


言下之意, 暗示用緊M8的用家都係白痴嗎?
連軟件你都要插一刀, 大陸呢兩個字真係咁可恨咩?


佢講一套,做一套。
個頭像明明有簡體字

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我用左2個星期
初步覺得接收能麻麻地, 成日俾人話我講得細聲
間中亦出現無晒聲, 斷線問題(明明係收爆)
希望遲下個firmware有改善啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP