thefworld 當前離線
中級會員
原帖由 netmen 於 2009-4-20 23:52 發表 其實我在想一件事, 如果出左WM7( 都係CE6核心) 咁樣WM7的軟件係咪只要正確的修改一下就可以轉過去M8用?
TOP
EPC之子 當前離線
Banned
原帖由 EPC之子 於 2009-4-21 00:47 發表 m8既大陸sw 邊個會要?
netmen 當前離線
進階會員
civic1217 當前離線
xfilemanhk 當前離線
特級會員
原帖由 civic1217 於 2009-4-21 02:04 發表 M8有冇英文MENU?
原帖由 netmen 於 2009-4-21 01:44 發表 言下之意, 暗示用緊M8的用家都係白痴嗎? 連軟件你都要插一刀, 大陸呢兩個字真係咁可恨咩?
jzu 當前離線
黃瓜軟菊花殘 當前離線