黑馬過林 當前離線
中級會員
TOP
mkboy76 當前離線
進階會員
praxis 當前離線
原帖由 黑馬過林 於 2009-4-3 21:22 發表 有無i908呀
wueddie 當前離線
原帖由 mkboy76 於 2009-4-4 00:36 發表 ks20 la 都唔係好差o者,upgrade 左wm6.1就好順 2200蚊咋,仲有hsdpa,去邊搵
原帖由 praxis 於 2009-4-4 18:45 發表 有 = Master OA (megabox) ~$3xxx (white)
dickykwanhk 當前離線
天下電信一樣黑
原帖由 praxis 於 2009-4-3 00:11 發表 also Toshiba 910 = $2980 Acer X650 = $2980 Acer X900 = $3980 DIamond = $ 3880 (free SlingBox) Diamond Pro = $5090 HTC S730 = $1650
rfdingo 當前離線
原帖由 wueddie 於 2009-4-4 19:12 發表 可能我唔好彩 , 買 KS20 , 但係通話質素真係....唔係好得. 所以好快賣左了,
dochi 當前離線
dm568
原帖由 praxis 於 2009-4-4 23:30 發表 我都玩左2个月之後放 , 机背面勁熱 ,又無 reset 制 ,試左N次 Hard reset都吾成功 玩左6年 WM机,尼部都算差勁