有無i908呀

TOP

ks20 la
都唔係好差o者,upgrade 左wm6.1就好順
2200蚊咋,仲有hsdpa,去邊搵

TOP

原帖由 黑馬過林 於 2009-4-3 21:22 發表
有無i908呀


有 = Master OA (megabox) ~$3xxx (white)

TOP

原帖由 mkboy76 於 2009-4-4 00:36 發表
ks20 la
都唔係好差o者,upgrade 左wm6.1就好順
2200蚊咋,仲有hsdpa,去邊搵


可能我唔好彩 , 買 KS20 , 但係通話質素真係....唔係好得.
所以好快賣左了,

TOP

原帖由 praxis 於 2009-4-4 18:45 發表


有 = Master OA (megabox) ~$3xxx (white)


即係三千幾丫 ?

TOP

原帖由 praxis 於 2009-4-3 00:11 發表
also
Toshiba 910 = $2980
Acer X650 = $2980
Acer X900 = $3980
DIamond = $ 3880 (free SlingBox)
Diamond Pro = $5090
HTC S730 = $1650

HTC S730 = $1650係邊度買?國美果d大鋪有冇
one more question,係水定行ga?

[ 本帖最後由 dickykwanhk 於 2009-4-4 20:12 編輯 ]

TOP

2009-4-4 19:55 發表 [quote]原帖由 dickykwanhk 於 2009-4-4 19:55 發表

HTC S730 = $1650係邊度買?國美果d大鋪有冇
one more question,係水定行ga? [/quote]
Megabox 10/F.
行 only.

TOP

Asus P320 衛訊現金 1580
真係好鬼吸引,想整部黎做後備機

不過粒u 得200.....

TOP

原帖由 wueddie 於 2009-4-4 19:12 發表
可能我唔好彩 , 買 KS20 , 但係通話質素真係....唔係好得.
所以好快賣左了,


我都玩左2个月之後放   , 机背面勁熱 ,又無 reset 制  ,試左N次 Hard reset都吾成功   玩左6年 WM机,尼部都算差勁

TOP

原帖由 praxis 於 2009-4-4 23:30 發表
我都玩左2个月之後放   , 机背面勁熱 ,又無 reset 制  ,試左N次 Hard reset都吾成功   玩左6年 WM机,尼部都算差勁


好易hard reset ja wor~~
KS20 係接收差O者~~

TOP