回覆 39# 的帖子

因為我去到,直頭見唔到部機擺係度又唔見佢有推介部機,
以為去錯,定係已經唔擺demo.
原來佢地都係當玩具咁玩架,所以擺到唔知去左邊

TOP

2799???
性價比 no good!~~

TOP

原帖由 teska 於 2009-2-6 21:29 發表
2799???
性價比 no good!~~

差o係邊

TOP

原帖由 teska 於 2009-2-6 21:29 發表
2799???

2799 lee個係人仔對HKD價黎...
我估香港應該會賣貴d..

TOP

點解我去到萬成同永成係話無m8呢部機賣既????
我問左幾次 ,都話無...
help~~~~~~~

TOP

原帖由 sosing 於 2009-2-7 21:34 發表
點解我去到萬成同永成係話無m8呢部機賣既????
我問左幾次 ,都話無...
help~~~~~~~


衣家點會有貨呀

TOP

回覆 46# 的帖子

都唔知仲要等幾耐...

TOP

但d大公司如空宅呀, 老伯匯呀果d都話無得賣, 只會賣大牌子貨

TOP

原帖由 ihmcjacky 於 2009-2-7 22:45 發表
都唔知仲要等幾耐...

去TAOBAO 買吧,我都買左,等貨中
有繁化,我終於認唔到手

[ 本帖最後由 hkhot 於 2009-2-7 23:28 編輯 ]

TOP

原帖由 hkhot 於 2009-2-7 23:24 發表

去TAOBAO 買吧,我都買左,等貨中
有繁化,我終於認唔到手


保養方面會如何呢

TOP