mrfung 當前離線
中級會員
原帖由 yingwai_chow 於 2010-1-11 09:49 PM 發表 你邊間份校先 唔同分校d miss 呀sir 都幾大分別
TOP
yingwai_chow 當前離線
進階會員
原帖由 mrfung 於 2010-1-11 21:51 發表 我以前就係hw讀networking 而家就vtc讀marketing 咁我暫時又唔見有ive logo note出現 不過ive d note真係幾多料
原帖由 yingwai_chow 於 2010-1-11 09:53 PM 發表 佢個logo 真係幾樣架 不過老老實實, 佢有d course 都幾搵笨
原帖由 mrfung 於 2010-1-11 21:54 發表 係架,有d阿sir教得仲好頹
keithlcs 當前離線
原帖由 mrfung 於 2010-1-11 22:09 發表 見其他forum有人話 8號 google比左SHIPPING NO.佢 但係今日打去,dhl話張單未有貨運送 即係google仲未出貨 最壞情況係,見到轉左status,可能3日後都未必寄出 而家真係睇到驚,呢d無止境check住 o既生活幾時先完
hkfriends 當前離線
原帖由 hkfriends 於 2010-1-11 10:34 PM 發表 May be they has stock shortage problem???
原帖由 mrfung 於 2010-1-11 22:39 發表 D人都估佢唔夠貨派 美國仲有一個鐘都開市啦 暫時仲係咩聲氣都無