原帖由 yingwai_chow 於 2010-1-11 09:49 PM 發表

你邊間份校先
唔同分校d miss 呀sir 都幾大分別


我以前就係hw讀networking
而家就vtc讀marketing
咁我暫時又唔見有ive logo note出現

不過ive d note真係幾多料

TOP

原帖由 mrfung 於 2010-1-11 21:51 發表


我以前就係hw讀networking
而家就vtc讀marketing
咁我暫時又唔見有ive logo note出現
不過ive d note真係幾多料


佢個logo 真係幾樣架
不過老老實實, 佢有d course 都幾搵笨

TOP

原帖由 yingwai_chow 於 2010-1-11 09:53 PM 發表


佢個logo 真係幾樣架
不過老老實實, 佢有d course 都幾搵笨


係架,有d阿sir教得仲好頹

TOP

原帖由 mrfung 於 2010-1-11 21:54 發表


係架,有d阿sir教得仲好頹


我個course 都有

TOP

見其他forum有人話
8號 google比左SHIPPING NO.佢
但係今日打去,dhl話張單未有貨運送
即係google仲未出貨
最壞情況係,見到轉左status,可能3日後都未必寄出

而家真係睇到驚,呢d無止境check住 o既生活幾時先完

[ 本帖最後由 mrfung 於 2010-1-11 22:10 編輯 ]

TOP

原帖由 mrfung 於 2010-1-11 22:09 發表
見其他forum有人話
8號 google比左SHIPPING NO.佢
但係今日打去,dhl話張單未有貨運送
即係google仲未出貨
最壞情況係,見到轉左status,可能3日後都未必寄出

而家真係睇到驚,呢d無止境check住 o既生活幾時先完


想死...

TOP

May be they has stock shortage problem???

TOP

原帖由 mrfung 於 2010-1-11 22:09 發表
見其他forum有人話
8號 google比左SHIPPING NO.佢
但係今日打去,dhl話張單未有貨運送
即係google仲未出貨
最壞情況係,見到轉左status,可能3日後都未必寄出
而家真係睇到驚,呢d無止境check住 o既生活幾時先完


有no 又係死
無又係死

TOP

原帖由 hkfriends 於 2010-1-11 10:34 PM 發表
May be they has stock shortage problem???


D人都估佢唔夠貨派
美國都開左市啦
暫時仲係咩聲氣都無

[ 本帖最後由 mrfung 於 2010-1-11 22:41 編輯 ]

TOP

原帖由 mrfung 於 2010-1-11 22:39 發表


D人都估佢唔夠貨派
美國仲有一個鐘都開市啦
暫時仲係咩聲氣都無


西岸要1am@hk 先9am 喎

TOP