今日去先達問,有硬身水晶殼,但係我怕整花部機無買

問佢有無o者o厘套,佢話軟身套個位唔o岩,會令到keybo ...
tonyk3388 發表於 2010-2-1 21:01


無錯,所謂"水晶"硬殼是一定會刮到花膠/油面。
都是買個絨袋放入去算。

當然,如果有皮套就更好,以似 X1 咁


TOP

回復 30# ting402 好FIT 下
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回復 32# kellykk


    thank you KELLY ^^

買左幾錢 ?
係先達買 ?
推KEYBOARD 順麻 ?

TOP

係喎~係邊買,幾錢?

TOP

我都想知..唔方便係到講就麻煩pm!thx!XD

TOP

係先達買 ?

TOP

係喎~係邊買,幾錢?
chiu2003 發表於 2010-2-3 21:40


$50 先達二樓
用左要少少力先推到

TOP

$50 先達二樓
用左要少少力先推到
kellykk 發表於 2010-2-3 23:23


電梯口最旺o個間?

機背個mic有無開洞?

TOP

電梯口最旺o個間?

機背個mic有無開洞?
tonyk3388 發表於 2010-2-3 23:26

係呀.. 背位冇孔

TOP

本帖最後由 kawing 於 2010-2-4 16:31 編輯

先達一樓有間幾好 (三母女看檔既, 阿媽負責整), 幫埋你套殼同痴貼都係六七十蚊,
有冇 milestone 專用既就唔知啦

TOP