回覆 27# 的帖子

http://forum . xda-developers.com/showthread.php?t=576412

TOP

原帖由 goofyz 於 2009-10-26 09:24 發表
TOPIC 有問題?要改做乜?

台灣係出左, 但係唔啱香港機用
一嚟引左人入嚟得個吉, 二嚟可能有人唔睇清楚就亂flash

加返係台灣版/唔啱港版用la

TOP

原帖由 kevin8868 於 2009-10-26 10:51 發表

台灣係出左, 但係唔啱香港機用
一嚟引左人入嚟得個吉, 二嚟可能有人唔睇清楚就亂flash

加返係台灣版/唔啱港版用la


我支持你的講法, 唔清楚就去UPGRADE的朋友會出事的!

TOP

依家係唔係升左htc sense之後會轉唔到myhero?

TOP

原帖由 frankie823 於 2009-10-27 20:30 發表
依家係唔係升左htc sense之後會轉唔到myhero?


好似係唔得, 仲等緊破解

TOP