soregg 當前離線
中級會員
TOP
kevin8868 當前離線
原帖由 goofyz 於 2009-10-26 09:24 發表 TOPIC 有問題?要改做乜?
原帖由 kevin8868 於 2009-10-26 10:51 發表 台灣係出左, 但係唔啱香港機用 一嚟引左人入嚟得個吉, 二嚟可能有人唔睇清楚就亂flash 加返係台灣版/唔啱港版用la
frankie823 當前離線
進階會員
goofyz 當前離線
原帖由 frankie823 於 2009-10-27 20:30 發表 依家係唔係升左htc sense之後會轉唔到myhero?