剛問laser幾時有得拿hero
店員回覆是今個星期三/四

TOP

我今日下午打去鐳x問,個x射店員話週三、四會有,如果安排唔到,週六都應該有……喎~~

TOP

原帖由 Maya 於 2009-9-14 19:12 發表
我今日下午打去鐳x問,個x射店員話週三、四會有,如果安排唔到,週六都應該有……喎~~

拖字決

TOP

回覆 28# 的帖子

X澤(青衣城)

TOP

HTC Sales told me that those who pre-ordered will get this week.

Normal stock next week.

TOP

今日我打左上P記話要下個星期先有貨~~

TOP

一拖再拖

TOP

原帖由 jasonchu 於 2009-9-15 23:06 發表
今日我打左上P記話要下個星期先有貨~~

真係請佢好好放低(粗口...自己諗下係咩意思)..一時又話10號一時又話17..依家仲話要下星期.
請佢好好放低
拖拖拖
拖咁X耐
X佢

[ 本帖最後由 tommyyick 於 2009-9-16 18:54 編輯 ]

TOP

話一星期後先有貨 "~"~

TOP

呢單野應係htc自己問題,佢出唔到貨,但係唔明佢之前搵班明星搞記招拎哂實體機做乜.

我個人覺得係部機軟件先搞咁耐,硬件佢應該冇乜修正

TOP