Bread 當前離線
長老會員
TOP
Maya 當前離線
中級會員
ivanlaw 當前離線
原帖由 Maya 於 2009-9-14 19:12 發表 我今日下午打去鐳x問,個x射店員話週三、四會有,如果安排唔到,週六都應該有……喎~~
kanchi112 當前離線
仔仔龍
The Dude 當前離線
Palm Pre
特級會員
jasonchu 當前離線
魔王
tsubasa22 當前離線
tommyyick 當前離線
初級會員
原帖由 jasonchu 於 2009-9-15 23:06 發表 今日我打左上P記話要下個星期先有貨~~
carlkyo 當前離線
正宗球迷 當前離線
進階會員