原帖由 adrianmak 於 2009-8-22 10:48 發表
楼上朋友,

中文解决到不?

解到了,謝謝你啊!

TOP

原帖由 綠豆豆 於 2009-8-21 15:56 發表
6.5成功
好smooth

等唔到10月?
我好鐘意個touch flo 3D
所以未想上6.5住
check股價同天氣真係好方便
而家好期待佢個跟6.5既touch flo3D會變成點

TOP

原帖由 Clannad 於 2009-8-21 23:42 發表
的確有好多光點

我望到對眼矇左
再換換換換換換換換到無光點

我又唔覺我部有光點
希望唔會有
買果陣得一兩部揀,但開左一部已經無乜問題

TOP

原帖由 alwin007 於 2009-8-20 14:29 發表

哈哈~~~同意

部機傾電話真係唔多得
好彩我玩sms上網等等仲多過傾電話
所以都仲覺得部機幾好用

TOP

原帖由 pakchi70 於 2009-8-25 00:13 發表

等唔到10月?
我好鐘意個touch flo 3D
所以未想上6.5住
check股價同天氣真係好方便
而家好期待佢個跟6.5既touch flo3D會變成點


依家個rom都一樣有touch flo2.1啊

TOP