綠豆豆 當前離線
SSD on notebk
進階會員
原帖由 adrianmak 於 2009-8-22 10:48 發表 楼上朋友, 中文解决到不?
TOP
pakchi70 當前離線
原帖由 綠豆豆 於 2009-8-21 15:56 發表 6.5成功 好smooth
原帖由 Clannad 於 2009-8-21 23:42 發表 的確有好多光點 我望到對眼矇左 再換換換換換換換換到無光點
原帖由 alwin007 於 2009-8-20 14:29 發表 哈哈~~~同意
原帖由 pakchi70 於 2009-8-25 00:13 發表 等唔到10月? 我好鐘意個touch flo 3D 所以未想上6.5住 check股價同天氣真係好方便 而家好期待佢個跟6.5既touch flo3D會變成點