原帖由 EPC之子 於 2009-5-4 10:07 發表


唔好傻啦
第一次用山寨機咩
談判破裂味第3方支援/破解lor
m8 有咩野係講版權?

唔講既話間公司就已經執左
邊得比你係咁講肺話?

TOP

嘩,部機簡直系極品啊

TOP

原帖由 seed00 於 2009-5-4 16:06 發表

唔講既話間公司就已經執左
邊得比你係咁講肺話?

不過中肯d 講句
佢又真係試過出treat 玩所謂測試版/破解
logic 係用家自己非法破解,唔關間廠事架

TOP

M8 唔係抄iphone 打死我都唔信

TOP

Evolution!!!

Open source hardware!!!

TOP

請理性討論,切勿造成任何針對或不理性批評
每一台手機都有不同的功用,若無意針對主題理性討論,請勿回應,謝謝。

TOP

原帖由 knlkf 於 2009-5-4 19:18 發表
請理性討論,切勿造成任何針對或不理性批評
每一台手機都有不同的功用,若無意針對主題理性討論,請勿回應,謝謝。



我知你講緊邊個

TOP

如果所有野都追番源頭 , Apple既Mac操作方式/MsDos都唔係原創 !

[ 本帖最後由 atv 於 2009-5-4 21:03 編輯 ]

TOP

原帖由 524816 於 2009-5-4 18:56 發表
M8 唔係抄iphone 打死我都唔信

M8 原型好似早過 iphone 設計喎

TOP

原帖由 小伙子 於 2009-5-4 21:07 發表

M8 原型好似早過 iphone 設計喎

TOP