樓主部機4月4日出,
我部3月4日生產
自帶op上網好慢,用3Gtan(有重力可打橫).IE,UC果d快d,
想出機可以考慮白色 不過5月1號先出,唔肯定 魅族網咁講
依家8g定價2080人仔 買機記得話要公測機,正式版冇wifi,
16G有wifi都有 好似貴5舊水人仔,不過好似要訂,
有哥仔 上深圳 華強北 買o既話,順便報告下:
有冇多置叉電機 同 磨砂電磁蓋賣

[ 本帖最後由 周泰 於 2009-4-20 22:37 編輯 ]

TOP

原帖由 tonycws 於 2009-4-20 22:35 發表

WinEC同WM分別大嗎?
IS that also Micro$oft OS?

sorry~係win CE先岩

[ 本帖最後由 賢~ 於 2009-4-20 22:44 編輯 ]

TOP

原帖由 tonycws 於 2009-4-20 22:12 發表
有d心動想買,但拒用乜OS呢? 之前用開WM機(O2 Xda Mini)
怕難揾d支援到拒嘅軟件
e.g. MS word, excel, powerpoint, real player, 字典軟件(Dr.eye / 金山詞霸)etc
學生用
thx


部機係用window CE 6.1 ( WM機用的其實係CE 5.X 改良手機專用版 )
軟件你就唔駛怕, 雖然因為新出的原因重係好小軟件( 對比以前D新機,算多),
但係你講果D軟件都差唔多有 ( DR.EYE 未有住, 金山以經有)  
去圖, 第一頁係基本頁, 基本上唔郁拒



安裝左的軟件會自動安裝到第二頁,滿左就第三頁,再滿就第四頁,一路咁去,
我未知可以最多可以有幾多頁 ,但通常我都唔會放滿一頁(第一頁例外)  
用手指左掃右掃就可以換頁 ( 同IP一樣 ) , 現時來講MS 3神器都有



效果都唔錯的, 個MON好精細, 開Excel 都仲睇到 ( 對眼晴的重大考驗喔  )

TOP

m8用既係魅族自家研發既 Mymobile (based on wince6)
唔係原整既wince6
借句一用..
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... amp;extra=page%3D10

TOP

原帖由 netmen 於 2009-4-20 22:49 發表


部機係用window CE 6.1 ( WM機用的其實係CE 5.X 改良手機專用版 )
軟件你就唔駛怕, 雖然因為新出的原因重係好小軟件( 對比以前D新機,算多),
但係你講果D軟件都差唔多有 ( DR.EYE 未有住, 金山以經有)  
去圖, 第一 ...

咦......!!?
mud有word, excel 家拿? 官網唔覺有既!?

[ 本帖最後由 安西光義 於 2009-4-20 23:05 編輯 ]

TOP

原帖由 tonycws 於 2009-4-20 22:35 發表

WinEC同WM分別大嗎?
IS that also Micro$oft OS?

WM係wince5+windows shell, m8係wince6+m8 shell

TOP

回覆 35# 的帖子

http://down.m8fans.com/tag/Office.html
here , but tool bar too small

TOP

回覆 37# 的帖子

Thank you!

TOP

原帖由 thefworld 於 2009-4-20 23:09 發表

WM係wince5+windows shell, m8係wince6+m8 shell


其實我在想一件事, 如果出左WM7( 都係CE6核心)
咁樣WM7的軟件係咪只要正確的修改一下就可以轉過去M8用?

TOP

原帖由 netmen 於 2009-4-20 23:52 發表


其實我在想一件事, 如果出左WM7( 都係CE6核心)
咁樣WM7的軟件係咪只要正確的修改一下就可以轉過去M8用?

留番比專業既ching答
而家好多wm軟件都可以係m8行~不過按鈕和解像度問題解決唔到

TOP