原帖由 tonycws 於 2009-4-20 22:12 發表 
有d心動想買,但拒用乜OS呢? 之前用開WM機(O2 Xda Mini)
怕難揾d支援到拒嘅軟件
e.g. MS word, excel, powerpoint, real player, 字典軟件(Dr.eye / 金山詞霸)etc
學生用
thx
部機係用window CE 6.1 ( WM機用的其實係CE 5.X 改良手機專用版 )
軟件你就唔駛怕, 雖然因為新出的原因重係好小軟件( 對比以前D新機,算多),
但係你講果D軟件都差唔多有 ( DR.EYE 未有住, 金山以經有)
去圖, 第一頁係基本頁, 基本上唔郁拒

安裝左的軟件會自動安裝到第二頁,滿左就第三頁,再滿就第四頁,一路咁去,
我未知可以最多可以有幾多頁 ,但通常我都唔會放滿一頁(第一頁例外)
用手指左掃右掃就可以換頁 ( 同IP一樣 ) , 現時來講MS 3神器都有

效果都唔錯的, 個MON好精細, 開Excel 都仲睇到 ( 對眼晴的重大考驗喔 )
 |