原帖由 kyle1358 於 2009-4-20 16:24 發表
事實啊!!
係價值觀問題!!!


正解

TOP

原帖由 wyman0210 於 2009-4-20 16:29 發表


正解

So why you always "pin point"those got different view with you

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔計功能剩係計樣
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

第二回
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 EPC之子 於 2009-4-20 16:37 發表
為左光正祖國偉大m8的抄襲行為

全世界既機都要屈成跟m8一樣

中國人呀, 可悲

前2日聽新聞聽到四川用國家女子足球扮學生win左世界學生足球巳夠丟瞼

而家仲成日一堆人成日盲護中國之短...唉

http://tech.sina.com.cn/digi/2007-04-25/14161483028.shtml


係你將m8屈成copy人o者

TOP

原帖由 addblue 於 2009-4-20 16:41 發表
第二回


差d分唔出
好彩個牌子出名

TOP

原帖由 addblue 於 2009-4-20 16:37 發表
唔計功能剩係計樣
原帖由 addblue 於 2009-4-20 16:41 發表
第二回

quite different wor...

TOP

只要產品成功,就會有人爭相仿效,呢樣野唔止係手機/電腦, 連公司既營連手法,市場策略都好常見
重要既係所謂既[複制品]既質素,到底係得個樣,外型100%似,但乜都做唔到,
定係抄到果種感覺返黎(以I Phoxx)為例,明白到整禁大個touch screen既好處&同法,但內裡既就自己整,支援既片碼更多之類,呢種係開左條先河出黎,唔通之後個個都唔可以整大Screen冇制機?整得就叫抄?
呢個問題我早排行散熱區都諗過,成日見人話OC3 d Design抄人,但事實上間間廠,黎黎去去咪又係得果幾個Design,唔係塔式就菊花咖啦(大致上), 但永遠係中國牌子會比人話  呢個係一種偏見(當然,不包括真係有d廢牌子抄樣only)不過諗落[山寨] [土炮]好似唔係偏義詞黎wo,某程度上好似仲有d強勢

廢話多左d,我摺埋算啦

[ 本帖最後由 shingzhk 於 2009-4-20 16:48 編輯 ]

TOP

都唔似,n96上面有個圓圈ga!!
一睇就睇到la!!!

TOP