vivi2341 當前離線
中級會員
原帖由 bageelada 於 2010-1-9 23:06 發表 唔通我記錯,我買了3天而已。 有人確實證實我記錯就好了,我為這事煩了一天了
TOP
bageelada 當前離線
原帖由 bageelada 於 2010-1-9 23:16 發表 即喺homepage本身出廠是不能自動轉 要用home++外掛,homepage先懂水平,打棟咁自動轉 am I right?
whs 當前離線
進階會員
sungcharming 當前離線
原帖由 whs 於 2010-1-10 01:41 發表 我係咁 HOMEPAGE推KEYBOARD就會入橫向 推左KEYBOARD打直都唔會轉直向