原帖由 antony 於 2009-9-13 00:50 發表
一齊買 MOTOBLUR 既機好過啦
講笑咋,唔好插我呀


黎HERO個場攪事, 你咪死過呀~
返去〔果邊〕再慢慢傾MOTO

[ 本帖最後由 mkywong 於 2009-9-13 21:32 編輯 ]

TOP

citycall打過黎...
話16號星期三左右有機拿...同場拿埋router 一等再等

TOP

原帖由 ivanlaw 於 2009-9-13 23:40 發表
citycall打過黎...
話16號星期三左右有機拿...同場拿埋router 一等再等

星期日打過去上水百記問多次
佢話根據HTC巡舖0既人講
15/9會有貨落舖
都係聽住先啦

P.S. 問佢用EPS預訂0既話想退訂0既details時條友勁驚,死都唔話我知

[ 本帖最後由 jessieysy 於 2009-9-13 23:49 編輯 ]

TOP

真系唔知幾時有貨!

TOP

幾時有貨架

TOP

Hero to release at the end of September 2009.

1 month delay.

New products are about to release in October 2009.

TOP

原帖由 jessieysy 於 2009-9-13 23:49 發表

星期日打過去上水百記問多次
佢話根據HTC巡舖0既人講
15/9會有貨落舖
都係聽住先啦

P.S. 問佢用EPS預訂0既話想退訂0既details時條友勁驚,死都唔話我知

我頭先去衛信問"咩即", 佢都話hero 聽日有貨到
想出可以等多日......

TOP

去中環兇宅問過,佢話現貨週三先有.

想問番版友,個有現貨賣同比人試機係邊間分號??咁大膽拆貨出黎偷賣

TOP

原帖由 The Dude 於 2009-9-14 13:15 發表
Hero to release at the end of September 2009.

1 month delay.

New products are about to release in October 2009.

u mean Mr. Mo ? I love Mr. Mo's newbie

TOP

剛問laser幾時有得拿hero
店員回覆是今個星期三/四

TOP