原帖由 綠豆豆 於 2009-8-21 13:25 發表
有野玩?  玩下先

我只用來mark schedule,睇utube,聽電話

尼部野都算交足功課


講電話會唔會reboot / 斷線 / 收唔到??

本來都唔諗住買... 但係宜家部 5800 仲衰過wm , 不停斷+reboot
唔知係唔係 3hk 問題....  部機之前我哥用又無事wor , 我同事又有用, 都無問題

TOP

原帖由 58788895 於 2009-8-21 13:44 發表


講電話會唔會reboot / 斷線 / 收唔到??

本來都唔諗住買... 但係宜家部 5800 仲衰過wm , 不停斷+reboot
唔知係唔係 3hk 問題....  部機之前我哥用又無事wor , 我同事又有用, 都無問題


斷線 / 收唔到係台的問題,我用smartone,有時啦,

reboot-> 未試過

岩岩hardspl成功..上6.5先

TOP

6.5成功
好smooth

[ 本帖最後由 綠豆豆 於 2009-8-21 16:00 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 綠豆豆 於 2009-8-21 15:56 發表
6.5成功
好smooth


你係唔係 xda developers 到搵架??
我未試過用 cooked rom , 唔知點做....

TOP

原帖由 58788895 於 2009-8-21 16:31 發表


你係唔係 xda developers 到搵架??
我未試過用 cooked rom , 唔知點做....


係,

1)hardspl左先
2)install cookrom

2樣都係向上面dl 落desltop, 按佢個exe, 之後nextnextnext,

我無出過error

不過依家未有中文,個touchflo有d野出唔到中文,eg: contacts/好友.
其他野so far ok

本身6.5都無中文fonts,instal返就ok,不過install左toucjhflo一樣出唔到,finding solution.

TOP

的確有好多光點

我望到對眼矇左
再換換換換換換換換到無光點

TOP

原帖由 Clannad 於 2009-8-21 23:42 發表
的確有好多光點

我望到對眼矇左
再換換換換換換換換到無光點


會唔會係第一批先有架??
如果真係多光點都咁...... 真係唔買好過.....

TOP

部部都有機會有,全黑先見到,我當無算

TOP

原帖由 58788895 於 2009-8-22 00:31 發表


會唔會係第一批先有架??
如果真係多光點都咁...... 真係唔買好過.....


我係第一批買既...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP