最衰冇fm radio, 如果有既我都想試試

TOP

我幾想買但有小小問題希望各位幫手解答:
1. 邊度有得買(除左先達,我對先達無咩好感)又平又有信譽,幾錢,系深圳華強專門店買有無好處?
2. 部機原裝軟件應該系鎖左wifi,邊度穩到破解可以用得翻個wifi?
3. 有無睇txt電子書噶軟件?

TOP

原帖由 gray仔 於 2009-4-20 21:59 發表
我幾想買但有小小問題希望各位幫手解答:
1. 邊度有得買(除左先達,我對先達無咩好感)又平又有信譽,幾錢,系深圳華強專門店買有無好處?
2. 部機原裝軟件應該系鎖左wifi,邊度穩到破解可以用得翻個wifi?
3. 有無睇txt電子書噶軟件?


1,我團購買既..所以唔知
2,官網
3,睇到電子書

TOP

有d心動想買,但拒用乜OS呢? 之前用開WM機(O2 Xda Mini)
怕難揾d支援到拒嘅軟件
e.g. MS word, excel, powerpoint, real player, 字典軟件(Dr.eye / 金山詞霸)etc
學生用
thx

TOP

原帖由 賢~ 於 2009-4-20 21:50 發表

借你張圖一用~~
用手指禁一禁依個位~


THX , 看來是開頭指唔正個位, 咁樣用就差唔多, 但係輸入位冇得全選都仲係好白痴,下下都要按BLACK掣.....之後先可以入網址

TOP

原帖由 tonycws 於 2009-4-20 22:12 發表
有d心動想買,但拒用乜OS呢? 之前用開WM機(O2 Xda Mini)
怕難揾d支援到拒嘅軟件
e.g. MS word, excel, powerpoint, real player, 字典軟件(Dr.eye / 金山詞霸)etc
學生用
thx

winEC
你可以去佢官網個forum睇下..軟件都係果度有

TOP

原帖由 netmen 於 2009-4-20 22:13 發表


THX , 看來是開頭指唔正個位, 咁樣用就差唔多, 但係輸入位冇得全選都仲係好白痴,下下都要按BLACK掣.....之後先可以入網址

無得換輸入法都幾麻煩~新既返回桌面又有bug~

TOP

原帖由 netmen 於 2009-4-20 22:13 發表


THX , 看來是開頭指唔正個位, 咁樣用就差唔多, 但係輸入位冇得全選都仲係好白痴,下下都要按BLACK掣.....之後先可以入網址

依樣我諗要等佢更新...
你send唔send到mms??
幫手試試..thanks~

TOP

原帖由 thefworld 於 2009-4-20 22:17 發表

無得換輸入法都幾麻煩~新既返回桌面又有bug~

有咩bug:funk:  我用緊但係唔係好覺有事

[ 本帖最後由 賢~ 於 2009-4-20 22:21 編輯 ]

TOP

原帖由 賢~ 於 2009-4-20 22:17 發表

winCE
你可以去佢官網個forum睇下..軟件都係果度有

WinEC同WM分別大嗎?
IS that also Micro$oft OS?

[ 本帖最後由 tonycws 於 2009-4-23 17:02 編輯 ]

TOP