真係越來越想買....

TOP

原帖由 ioptional 於 2009-2-18 23:43 發表

我用左咁耐未見亂碼

我cap 圖俾你看
0.9.0.1 FW
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 hkhot 於 2009-2-18 23:55 發表

我cap 圖俾你看
0.9.0.1 FW
803879


看來mp3內容是Big5字體,是實卜不了的!

TOP

原帖由 hkhot 於 2009-2-18 23:55 發表

我cap 圖俾你看
0.9.0.1 FW
803879

unicode, 我試就唔見咩問題
你COPY D 字上黎我再TEST

TOP

原帖由 ioptional 於 2009-2-19 00:05 發表

unicode, 我試就唔見咩問題
你COPY D 字上黎我再TEST

pm 左你

TOP

原帖由 鐵拳老人 於 2009-2-18 23:45 發表
可唔可以整香港地圖軟件呢

R66 已support 香港地圖

TOP

m8係咪冇gps? 唔知有冇得加...

TOP

原帖由 hkebsxp 於 2009-2-19 08:44 發表
m8係咪冇gps? 唔知有冇得加...


冇gps架

TOP

對話中
有咩對話睇 #1, 不停 update

TOP

原帖由 hkebsxp 於 2009-2-19 08:44 發表
m8係咪冇gps? 唔知有冇得加...


可以加

TOP