HD5870 當前離線
初級會員
原帖由 yingwai_chow 於 2010-1-7 21:33 發表 一套無牛
TOP
oman 當前離線
中級會員
原帖由 Tdot 於 2010-1-7 20:05 發表 唔知澳門幾時先有, 都只係相隔一個海
原帖由 joejoe0243 於 2010-1-7 11:37 發表 可能電器鋪會入貨
原帖由 oman 於 2010-1-7 21:35 發表 so how many ppl ordered one?
hkfriends 當前離線
進階會員
原帖由 hkfriends 於 2010-1-7 21:47 發表 Why Yahxx has so many stock? How can they get it so fast....
yingwai_chow 當前離線
原帖由 HD5870 於 2010-1-7 21:35 發表 唔明
原帖由 yingwai_chow 於 2010-1-7 22:43 發表 無買果隻成US20 既牛
Stupid_Germini 當前離線