原帖由 jackielch 於 2010-1-6 13:58 發表 
我都仲諗緊= = 由 hero 轉去 milestone 定 nexus ...
不過有無倉頡碼又真係無咩所謂... 識打倉頡既人.應該早就記晒d位
都唔係架 , PC個keyboard 就真係唔駛睇 , 因為係十隻手指跟位置打 ,
所以純英文keyboard都冇問題 , 雙手放上去就好自然咁打到,
但係手機個同PC唔同, 你只係用兩隻手指公...... 所以要睇住先打到,
唉, 都唔知乜事, 打左十幾年倉頡 , 永遠都唔記得邊個碼係邊個英文字
所以我都等緊真正中文版milestone , 如果到時都仲係英文keyboard,
咁就邊部都唔駛買, 等IP第4代 , nexus one外型上我真係睇唔上眼(我鐘意外型硬朗D既多) |