係未而家買既都可以簡中文介面,定係等埋台灣出先有?

TOP

原帖由 jackielch 於 2010-1-6 13:58 發表
我都仲諗緊= = 由 hero 轉去 milestone 定 nexus ...

不過有無倉頡碼又真係無咩所謂... 識打倉頡既人.應該早就記晒d位


都唔係架 , PC個keyboard 就真係唔駛睇 , 因為係十隻手指跟位置打 ,  
所以純英文keyboard都冇問題 , 雙手放上去就好自然咁打到,
但係手機個同PC唔同, 你只係用兩隻手指公...... 所以要睇住先打到,
唉, 都唔知乜事, 打左十幾年倉頡 , 永遠都唔記得邊個碼係邊個英文字
所以我都等緊真正中文版milestone , 如果到時都仲係英文keyboard,
咁就邊部都唔駛買, 等IP第4代 , nexus one外型上我真係睇唔上眼(我鐘意外型硬朗D既多)

TOP

原帖由 netmen 於 2010-1-7 04:05 發表


都唔係架 , PC個keyboard 就真係唔駛睇 , 因為係十隻手指跟位置打 ,  
所以純英文keyboard都冇問題 , 雙手放上去就好自然咁打到,
但係手機個同PC唔同, 你只係用兩隻手指公...... 所以要睇住先打到,
...

我都係咁話
不過lime有得揀"顯示倉頡字碼"嫁喎

TOP

原帖由 lokkk 於 2010-1-7 04:08 發表

我都係咁話
不過lime有得揀"顯示倉頡字碼"嫁喎


問題係, 你要打左個字先顯示字碼的吧,是不是? 咁如果你本身唔清楚邊個英文係
邊個碼都係冇用 , 例如 W/R/E/ , 唔睇keyboard突然有人問我係乜字都未必答到

TOP

原帖由 lokkk 於 2010-1-7 04:08 發表

我都係咁話
不過lime有得揀"顯示倉頡字碼"嫁喎


我都係唔睇keyboard打字既人
用milestone打字我覺得好爽

不過有一個問題,就係如果用lime時打左數字,一按backspace會成個msg del左....

TOP

I am still considering whether to wait for the price to drop or buy it now
Let's say I buy it a month later: is it still selling on google or in local shops?

TOP

介面可以轉,多國語言任你揀

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 adrianmak 於 2010-1-7 08:05 發表


只不过就是没有中文界面

有中文界面呀
繁簡中文都有呀
只係無內置中文輸入(用Lime 啦)

TOP

原帖由 goodwill 於 2010-1-6 11:57 發表


如果milestone上2.1真係fix到咁多野, e.g. smoothly browsing / af focus
更好的是有倉頡碼的實體kb (冇的話我都唔g佢出中文版做啥?)
咁就梗係milestone .
至於 AMOLED screen, 睇demo就唔係好覺特別靚
反而milestone仲好d

In terms of view angle, power consumption & vividness, AMOLED is FAR superior than TFT LCDs. This is widely acknowledged in the display industry.

TOP