3gs囉
好順

TOP

原帖由 wongja 於 2009-8-18 17:31 發表
經常 = Power Consumption
= E71

full keyboard 真係好方便
不過個mon 用黎上網就細左D

TOP

3GS for sure
hero magic also ok

[ 本帖最後由 chujai 於 2009-8-23 20:29 編輯 ]

TOP

好等我問下3出3GS有無SO先
謝謝咁多位師兄

TOP

Blackberry bold 9000

TOP

睇過magic / hero d 片
上網都係lag
講順真係iPhone 但又無flash support
個人都係建議e71 / iPhone

WM 唔好諗,諗咩browser 都諗死你 (之後仲要tune)

TOP

原帖由 96209630 於 2009-8-23 21:23 發表
好等我問下3出3GS有無SO先
謝謝咁多位師兄

講好,真係iPhone,連佢唔夠用就要umpc

TOP

原帖由 bb8388 於 2009-8-24 09:58 發表

講好,真係iPhone,連佢唔夠用就要umpc

netbook

TOP

原帖由 bb8388 於 2009-8-24 09:58 發表

講好,真係iPhone,連佢唔夠用就要umpc

咁你又岩 umpc + opera/firefox

TOP

HTC TP2或者 Samsung Omnia 2(i8000)

TOP