haha~我都係~

TOP

原帖由 thefworld 於 2009-6-5 00:58 發表
haha~我都係~

得閑可以出來飲茶

TOP

我遲下可能開間電腦鋪都係小西灣

TOP

都ok喎.................開間__

TOP

原帖由 jzu 於 2009-6-5 10:48 發表
我遲下可能開間電腦鋪都係小西灣

已經有幾間,仲夠食
不過肯定賺唔到我D錢

TOP

原帖由 vav 於 2009-6-5 12:45 發表

已經有幾間,仲夠食
不過肯定賺唔到我D錢


係咩? 係邊頭架果幾間
我都唔預賺你呢D電腦狂人錢啦
其實講真小西灣有無得做?咩位好D呀 問下意見先

TOP

小西灣都係食番住小西灣d人
小西灣咁邊位

TOP

呢個吾係叫google earth咩?

TOP

where can i download

TOP

原帖由 ellewong 於 2009-6-6 00:54 發表
where can i download

http://bbs.meizu.com/thread-980959-1-1.html

TOP