試左 , 好易用, 開WIFI 後選好熱點之後登入 , 跟住點 Internet 就可以 ^^
先來張我幾鐘的火影主題

當然係試EPC先 , 內置瀏覽器果個首頁就係官方網, 而且唔知點直接轉第二個,
想轉網頁就要再開一頁新( 新的可以取消,但係首頁取消就係離開 )
輸入位置本身以經有之前的網址, 我唔係好明點解唔留空, 因為係冇得雙CLICK全選的,
要不停按BLACK洗完再入 , 次次開新頁都係咁, 唔知係咪我唔識用啦, 但係勁白痴囉,
入好之後出網頁, 出頁快過WM機, 但係都係不及IP( 未知是否網頁時段問題 )
我當然唔會SHOW 拒個官網啦, 費事幫人賣賡告,係都貼EPC先
用兩隻手指就可以自由放大 , 如果未玩過IP 都幾新鮮

進入討論區 , 由於字太小, 要放大才可以用到手指點入去





都係打橫的, 來張打直的吧 , 字還真是小啊

好, 玩完 , 都係果個句 , M8 硬件OK絶對強 , 但係D軟件真係要時間去加強下 ,
依家比到我的感覺係, 就好似有架F1落場,
但係個駕駛者只係個貨車佬 如果有人寫到一個不錯的瀏覽器的話 , 感覺會用得很好 |