Wing 當前離線
進階會員
原帖由 eric09236 於 2009-9-25 04:57 發表 試左成晚都仲未ROOT到, 有無人成功ROOT到
TOP
sword 當前離線
中級會員
原帖由 loadload 於 2009-9-25 00:42 發表 我無需要吹水
XFX-ISSA 當前離線
111
原帖由 sword 於 2009-9-26 14:36 發表 絶對..無吹水, 只要係現有客戶,出齋機
正宗球迷 當前離線
skk_AiO 當前離線
SINGAPORE GIRL
原帖由 正宗球迷 於 2009-9-30 00:50 發表 我今日岩岩去銅記問左兩間老電,一間係麥記樓下,佢答我話一樣4498呢個價,現有客戶都一樣,冇著數. 之後行過sogo對面個間,佢話岩岩翻另一批新貨,未有報價. 去旺角兆萬問,店員話兩色都有現貨,現有客賣4048
黃金俠 當前離線
退休mode已啟動
特級會員
原帖由 cblk18f 於 2009-9-24 22:47 發表 我唔係好信啦 依家 "豐x" "鐳x" 都仲做緊正價 佢會唔會平咁多呀....!!!