原帖由 eric09236 於 2009-9-25 04:57 發表
試左成晚都仲未ROOT到, 有無人成功ROOT到


我想知易唔易root..
有得用藍牙收野好似好正咁, 但又驚改壞機...

TOP

原帖由 loadload 於 2009-9-25 00:42 發表

我無需要吹水

絶對..無吹水, 只要係現有客戶,出齋機

TOP

原帖由 sword 於 2009-9-26 14:36 發表

絶對..無吹水, 只要係現有客戶,出齋機



我信你   .........一陣去搵朋友出 我唔係P記

TOP

我今日岩岩去銅記問左兩間老電,一間係麥記樓下,佢答我話一樣4498呢個價,現有客戶都一樣,冇著數.
之後行過sogo對面個間,佢話岩岩翻另一批新貨,未有報價.

去旺角兆萬問,店員話兩色都有現貨,現有客賣4048

[ 本帖最後由 正宗球迷 於 2009-10-1 00:36 編輯 ]

TOP

原帖由 正宗球迷 於 2009-9-30 00:50 發表
我今日岩岩去銅記問左兩間老電,一間係麥記樓下,佢答我話一樣4498呢個價,現有客戶都一樣,冇著數.
之後行過sogo對面個間,佢話岩岩翻另一批新貨,未有報價.

去旺角兆萬問,店員話兩色都有現貨,現有客賣4048


TKO P記問, 4048 係無16G 的, 但都有SO

[ 本帖最後由 skk_AiO 於 2009-10-1 23:20 編輯 ]

TOP

原帖由 cblk18f 於 2009-9-24 22:47 發表


我唔係好信啦      依家 "豐x" "鐳x" 都仲做緊正價
佢會唔會平咁多呀....!!!

今日問左pccx
客戶價$4080淨機

TOP