符碌 當前離線
進階會員
原帖由 edo963 於 2009-2-24 13:53 發表 電話壞啦.....
TOP
edo963 當前離線
原帖由 符碌 於 2009-2-24 13:57 發表 買部W156頂住先囉
wyman0210 當前離線
中級會員
原帖由 edo963 於 2009-2-24 13:59 發表 乜都冇... 把鬼....
原帖由 符碌 於 2009-2-24 14:03 發表 你要o既係電話頂檔,唔係要一部可以同M8差唔多o既機去頂檔 呢部野200蚊唔洗,買住黎頂返一頭半個月,平平地又唔會對財政上有壓力,之後再買M8又可以放埋一邊做後備,一舉兩得
原帖由 wyman0210 於 2009-2-24 14:06 發表 我同佢部壞機頂得住既