原帖由 edo963 於 2009-2-24 13:53 發表

電話壞啦.....

買部W156頂住先囉

TOP

原帖由 符碌 於 2009-2-24 13:57 發表

買部W156頂住先囉

乜都冇... 把鬼....

TOP

原帖由 edo963 於 2009-2-24 13:59 發表

乜都冇... 把鬼....


講得好

我部垃圾機壞壞地不過都仲用到

要挨到m8出= =

TOP

頂硬上...

TOP

TOP

原帖由 edo963 於 2009-2-24 13:59 發表

乜都冇... 把鬼....


你要o既係電話頂檔,唔係要一部可以同M8差唔多o既機去頂檔
呢部野200蚊唔洗,買住黎頂返一頭半個月,平平地又唔會對財政上有壓力,之後再買M8又可以放埋一邊做後備,一舉兩得

TOP

原帖由 符碌 於 2009-2-24 14:03 發表


你要o既係電話頂檔,唔係要一部可以同M8差唔多o既機去頂檔
呢部野200蚊唔洗,買住黎頂返一頭半個月,平平地又唔會對財政上有壓力,之後再買M8又可以放埋一邊做後備,一舉兩得


我同佢部壞機頂得住既

[ 本帖最後由 wyman0210 於 2009-2-24 14:06 編輯 ]

TOP

edo963

你係唔係返緊工???

日日都咁得閒既

TOP

原帖由 符碌 於 2009-2-24 14:03 發表


你要o既係電話頂檔,唔係要一部可以同M8差唔多o既機去頂檔
呢部野200蚊唔洗,買住黎頂返一頭半個月,平平地又唔會對財政上有壓力,之後再買M8又可以放埋一邊做後備,一舉兩得

我怕用用吓冇咗個原動力買M8..

TOP

原帖由 wyman0210 於 2009-2-24 14:06 發表


我同佢部壞機頂得住既

真係頂唔住就去買部呢平超平機頂住,買貴左就蝕

TOP