dickykwanhk 當前離線
天下電信一樣黑
進階會員
TOP
頭計通 當前離線
中級會員
water55 當前離線
初級會員
原帖由 頭計通 於 2009-5-20 09:50 發表 ching們~~ 你地o2 flame 用邊個6.1 rom架? 係咪都係去http://xdaflameusers.com 果度搵?
allen2007 當前離線
原帖由 dickykwanhk 於 2009-5-20 09:39 發表 e+ asus p320好似幾抵,$13xx算抵玩
MacGyver 當前離線
玉面飛龍
原帖由 allen2007 於 2009-5-20 22:53 發表 邊到做lee個價啊
原帖由 water55 於 2009-5-20 19:45 發表 yes, 就出6.5喇, 期待中
原帖由 頭計通 於 2009-5-21 16:12 發表 hard & soft 都試過... 跟本完全冇反應,好似死哂咁... 除咗叉電仲會著粒橙色燈之外...
praxis 當前離線
原帖由 MacGyver 於 2009-5-21 21:08 發表 終極死貨自然有風險 ,不過我都發覺舊電好快無,買左舊新電就正常番好多。