邊度ge p記? 我都想試下...

原帖由 loadload 於 2009-9-23 18:29 發表

自稱客戶齋買機既價
因為我對住P記shop sales話我係你地個客
Hero係唔係4048 佢話係
之後就落訂 留電話(但冇叫我留番P記既電話#)
咁就完左個買賣
收機o個陣乜都冇check我係唔係P記客


咁正? 邊間p記? 我都想試下...

TOP

原帖由 正宗球迷 於 2009-9-23 11:39 發表


佢地認錢唔認人,正如有版友話,有舊現金埋黎話買貨,另一個係訂單可以做纋兵,當然佢地實比左現金先

今日得證全行前晚已番貨...預訂者"一定"有貨
我琴晚去到無貨...係因為佢偷步賣左比人...!!!
LASXR認錢唔認人...食X啦...我而家無$$比咩...死廢店

TOP

入手啦,都幾好玩
慢就慢過3gs 少少

TOP

原帖由 loadload 於 2009-9-23 18:29 發表

自稱客戶齋買機既價
因為我對住P記shop sales話我係你地個客
Hero係唔係4048 佢話係
之後就落訂 留電話(但冇叫我留番P記既電話#)
咁就完左個買賣
收機o個陣乜都冇check我係唔係P記客


訂機??即係呢家現貨售賣未必會4080咁引客?定係佢寫左4080客戶價?
有冇配埋其他上plan?

TOP

原帖由 ivanlaw 於 2009-9-24 00:41 發表

今日得證全行前晚已番貨...預訂者"一定"有貨
我琴晚去到無貨...係因為佢偷步賣左比人...!!!
LASXR認錢唔認人...食X啦...我而家無$$比咩...死廢店


係呀,佢地咁做係冇專重訂左機既客仔,,但係可以盡快收舊錢.
所以真係冇必要訂貨囉,都係個句,冇特別限量或贈品

[ 本帖最後由 正宗球迷 於 2009-9-25 01:14 編輯 ]

TOP

In a couple of weeks HTC Hero will drop price to $35xx.  

TOP

原帖由 The Dude 於 2009-9-24 14:26 發表
In a couple of weeks HTC Hero will drop price to $35xx.  


標準答案:早買早享受 遲買平兩舊! XD

TOP

原帖由 kuku111 於 2009-9-24 14:41 發表


標準答案:早買早享受 遲買平兩舊! XD



Typical HTC style.

I heard the white colour HTC Hero is already selling for $4000.

TOP

XD 好鬼正
玩facebook link 玩左一日
停唔到手

TOP

原帖由 Wing 於 2009-9-23 22:26 發表
邊度ge p記? 我都想試下...



咁正? 邊間p記? 我都想試下...

好似全部P記都有做
問就有
原帖由 正宗球迷 於 2009-9-24 11:51 發表


訂機??即係呢家現貨售賣未必會4080咁引客?定係佢寫左4080客戶價?
有冇配埋其他上plan?

我o個時係訂...但宜家仲做唔做4048就唔知
個價係上網睇完有人話做緊4048就問佢地d shop staff
冇配plan 齋機

TOP