S14794 當前離線
特級會員
原帖由 ilty 於 2009-3-5 14:22 發表 咁嚴重 not very smooth既程度係去到點?? 會lag機????????!
TOP
ioptional 當前離線
ส็็็็็็็็็็็็็ส ...
進階會員
ilty 當前離線
中級會員
ihmcjacky 當前離線
原帖由 ilty 於 2009-3-7 12:13 發表 今日上去試左真機 感覺真係有dd lag 拎上手個感覺都幾好 5夠ipt令仔係事實 比ipt好似厚少少 overall黎講幾滿意 多媒體方面以m8既機能 可5可以睇到720p
HKEPC.DT 當前離線
Banned
kyle1358 當前離線
原帖由 kyle1358 於 2009-3-8 10:35 發表 有冇方法可以令sd sms唔洗打+852??
大雄22 當前離線
初級會員
原帖由 大雄22 於 2009-3-9 12:24 發表 ioptional: 請問在香港用公測機會唔會有Problem? 是否建議現在買公測機呢?