原帖由 ilty 於 2009-3-5 14:22 發表

咁嚴重  not very smooth既程度係去到點??
會lag機????????!

唔會
基本上都好順

TOP

原帖由 ilty 於 2009-3-5 14:22 發表

咁嚴重  not very smooth既程度係去到點??
會lag機????????!

M8 更新頻率係 100ms
我同工程師都有傾依個問題, 因為係另一班工程師負責而佢係多媒體, 所以唔知會唔會改

TOP

今日上去試左真機
感覺真係有dd lag
拎上手個感覺都幾好
5夠ipt令仔係事實 比ipt好似厚少少
overall黎講幾滿意

多媒體方面以m8既機能 可5可以睇到720p

TOP

回覆 143# 的帖子

暫時就唔得,估計後續更新都未必得

TOP

原帖由 ilty 於 2009-3-7 12:13 發表
今日上去試左真機
感覺真係有dd lag
拎上手個感覺都幾好
5夠ipt令仔係事實 比ipt好似厚少少
overall黎講幾滿意

多媒體方面以m8既機能 可5可以睇到720p

係LOCK左, 放到唔SHOW比你睇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有冇方法可以令sd sms唔洗打+852??

TOP

原帖由 kyle1358 於 2009-3-8 10:35 發表
有冇方法可以令sd sms唔洗打+852??
下2個FW會解決

TOP

ioptional:
請問在香港用公測機會唔會有Problem?
是否建議現在買公測機呢?

TOP

原帖由 大雄22 於 2009-3-9 12:24 發表
ioptional:
請問在香港用公測機會唔會有Problem?
是否建議現在買公測機呢?

依家都係 frimware 改善,香港用公測機 so far 無大問題

TOP