原帖由 EPC之子 於 2009-2-10 15:01 發表


我覺得佢去流通電話岩d
佢只比java 機好小小


如果甘定義, Palm 同 Android 都可能要去流通電話區

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

爭咩呀
留意開m8既人一早對部有興趣...梗係絕對會買啦
d人唔妥一部仿iphone機都可以理解
但如果因為咁就嘈俾人感覺好似幫m8賣廣告咁
香港人好醒架,如果見到部又平又好玩既野,唔會唔識貨既
===================
例如之前既m6咁,係好野自然多人識欣賞啦
我自己目前就觀望中,第一水就應該唔會買喇..等出多d好玩既野...部機成熟左之後.先出手都未遲

[ 本帖最後由 周泰 於 2009-2-13 00:28 編輯 ]

TOP

原帖由 周泰 於 2009-2-13 00:25 發表
爭咩呀
留意開m8既人一早對部有興趣...梗係絕對會買啦
d人唔妥一部仿iphone機都可以理解
但如果因為咁就嘈俾人感覺好似幫m8賣廣告咁
香港人好醒架,如果見到部又平又好玩既野,唔會唔識貨既
===================
例如之前既m6咁,係好野自然多人識欣賞啦


你呢d咪叫中肯囉
不過小心俾人串

TOP

m8 正呀!!

TOP

人各有志,
你鍾意玩你的iphone, 係你自由,
但咁唔鍾意有人會用m8, 就算過份,
收聲拉.

TOP

原帖由 jzu 於 2009-2-13 00:28 發表


你呢d咪叫中肯囉
不過小心俾人串



講乜都有人串, 除非乜都唔講 ~

TOP

想知係咪會有香港版?
即....睇到香港字?

TOP

其實最緊要自己用得開心咪得囉
人地鍾唔鍾意係佢既事...
我有我既選擇...駛乜同d牌子主義者解釋咁多?
期待m8

TOP

原帖由 玩具哥哥 於 2009-2-23 22:14 發表
其實最緊要自己用得開心咪得囉
人地鍾唔鍾意係佢既事...
我有我既選擇...駛乜同d牌子主義者解釋咁多?
期待m8


我有我自由, 理得你感受

TOP