Rabe 當前離線
中級會員
原帖由 EPC之子 於 2009-2-10 15:01 發表 我覺得佢去流通電話岩d 佢只比java 機好小小
TOP
Sygate 當前離線
Banned
周泰 當前離線
jzu 當前離線
進階會員
原帖由 周泰 於 2009-2-13 00:25 發表 爭咩呀 留意開m8既人一早對部有興趣...梗係絕對會買啦 d人唔妥一部仿iphone機都可以理解 但如果因為咁就嘈俾人感覺好似幫m8賣廣告咁 香港人好醒架,如果見到部又平又好玩既野,唔會唔識貨既 =================== 例如之前既m6咁,係好野自然多人識欣賞啦
524816 當前離線
desmondleung 當前離線
hkebsxp 當前離線
原帖由 jzu 於 2009-2-13 00:28 發表 你呢d咪叫中肯囉 不過小心俾人串
52008498 當前離線
玩具哥哥 當前離線
原帖由 玩具哥哥 於 2009-2-23 22:14 發表 其實最緊要自己用得開心咪得囉 人地鍾唔鍾意係佢既事... 我有我既選擇...駛乜同d牌子主義者解釋咁多? 期待m8