原帖由 water55 於 2009-4-28 15:15 發表
mact兄, 你係O2/Mwg die hard fans

部flame俾屋企人搶左 ,這部可能會留俾太座

TOP

原帖由 mact 於 2009-4-28 13:53 發表

上星期發神經番貨,買左部

我都訂左..用CREDIT 卡俾$
但係STATUS仲話awaiting payment既..?

TOP

原帖由 kkhkkh 於 2009-4-29 01:30 發表

我都訂左..用CREDIT 卡俾$
但係STATUS仲話awaiting payment既..?

好可能流產,打去hotline問啦

TOP

O2 Crazy Offer 又黎喇..  
Refurbished貨.. 自己諗諗

http://www.expansys.com.hk/tag.aspx?tag=O2%20Crazy%20Offer

TOP

賣剩庶,清極都無人要.

TOP

仲有無X01HT..
我都仲用緊

TOP

hp 912

TOP

有冇ching 知道
Samsung i908 100% 全新香港行貨
HK$35xx
有邊間Shop有可以做到?
出面市價都係咁ge 價錢?

TOP

原帖由 Drinkee 於 2009-5-7 17:37 發表
有冇ching 知道
Samsung i908 100% 全新香港行貨
HK$35xx
有邊間Shop有可以做到?
出面市價都係咁ge 價錢?


try try MasterOA

TOP

依期重有無 ASUS 個部 P552W ??

TOP