mact 當前離線
loli 退散,御姐無敵
進階會員
原帖由 water55 於 2009-4-28 15:15 發表 mact兄, 你係O2/Mwg die hard fans
TOP
kkhkkh 當前離線
原帖由 mact 於 2009-4-28 13:53 發表 上星期發神經番貨,買左部
原帖由 kkhkkh 於 2009-4-29 01:30 發表 我都訂左..用CREDIT 卡俾$ 但係STATUS仲話awaiting payment既..?
Gio 當前離線
特級會員
water55 當前離線
初級會員
peterliu 當前離線
中級會員
『小樂樂..*° 當前離線
Drinkee 當前離線
praxis 當前離線
原帖由 Drinkee 於 2009-5-7 17:37 發表 有冇ching 知道 Samsung i908 100% 全新香港行貨 HK$35xx 有邊間Shop有可以做到? 出面市價都係咁ge 價錢?
ms09 當前離線
Banned