原帖由 jzu 於 2009-3-4 23:04 發表

PEAP/EAP咩黎架
好似唔常見既  router有無得set


http://www.safewifi.hk/
唔想比人用WIFI HACK入去你部機度,我建議你睇睇呢度,因為裡面有關於WIFI的知識,一般上政府AP,如果用唔倒加密的話,會比較危險的

TOP

i played M8 in China today,touch screen not very smooth.IP is better.
But play the rm movie is very good

[ 本帖最後由 hid 於 2009-3-5 00:50 編輯 ]

TOP

原帖由 jzu 於 2009-3-4 21:29 發表


unicode or utf-8
anyway, 唔亂碼就好了
最驚好似M6咁

Tag 係 unicode 無 UTF-8 之分, 成個 File 既就先係 UTF-8 分 end-egg 果D
cue 反而 utf-8+signture 係亂碼, 我仲試緊其他方法
等我收到MEIZU個SOURCE先幫得手改野

TOP

原帖由 ioptional 於 2009-3-5 07:08 發表

Tag 係 unicode 無 UTF-8 之分, 成個 File 既就先係 UTF-8 分 end-egg 果D
cue 反而 utf-8+signture 係亂碼, 我仲試緊其他方法
等我收到MEIZU個SOURCE先幫得手改野


但係有utf-8同utf-16之分
唔知用邊樣好d, 定還是係同一樣野

TOP

原帖由 hogen 於 2009-3-4 22:35 發表

有WPA2-AES都無用,因為無PEAP/EAP呢樣比你選,係WM機裡面有得比你揀的,應該係M8未SUPPORT倒呢個FUNCTION,所以唔好用加密上WIFI


謝謝師兄. 終於能上網. 原來問題在於此.  有加密, 有上鎖的AP 都不能連線, 即使在M8 輸入了正確密碼都不能.

平心而論, M8 真是有很多地方未完善. Meizu可能本來是造MP3 關係, 我覺得Video, Mp3 等界面操作, 都造得幾好, 就連原來不支援的rmvb, 都有積極改善, 越來越接近完善. 但另一方面, Office, 上網, outlook 等支援都造得完全不成熟, 以現在進度, 相信1年後也未可以解決. 真是死症. 有功能但用不到, 感覺像斷了擘一樣.

TOP

原帖由 freeze_ice 於 2009-3-5 10:12 發表


謝謝師兄. 終於能上網. 原來問題在於此.  有加密, 有上鎖的AP 都不能連線, 即使在M8 輸入了正確密碼都不能.

平心而論, M8 真是有很多地方未完善. Meizu可能本來是造MP3 關係, 我覺得Video, M ...

有進度你唔知JEI, 好多野已經做緊

TOP

ioptional 兄 1.0 固件有咩改進

TOP

有冇繁體手寫輸入? thanks

TOP

原帖由 hid 於 2009-3-5 00:49 發表
i played M8 in China today,touch screen not very smooth.IP is better.
But play the rm movie is very good

咁嚴重  not very smooth既程度係去到點??
會lag機????????!

TOP

原帖由 kellychen 於 2009-3-5 14:15 發表
有冇繁體手寫輸入? thanks

有點訊,速成,筆劃 繁體輸入

TOP