原帖由 hogen 於 2009-3-4 22:35 發表 
有WPA2-AES都無用,因為無PEAP/EAP呢樣比你選,係WM機裡面有得比你揀的,應該係M8未SUPPORT倒呢個FUNCTION,所以唔好用加密上WIFI
謝謝師兄. 終於能上網. 原來問題在於此. 有加密, 有上鎖的AP 都不能連線, 即使在M8 輸入了正確密碼都不能.
平心而論, M8 真是有很多地方未完善. Meizu可能本來是造MP3 關係, 我覺得Video, Mp3 等界面操作, 都造得幾好, 就連原來不支援的rmvb, 都有積極改善, 越來越接近完善. 但另一方面, Office, 上網, outlook 等支援都造得完全不成熟, 以現在進度, 相信1年後也未可以解決. 真是死症. 有功能但用不到, 感覺像斷了擘一樣. |