jzu 當前離線
進階會員
原帖由 mephist 於 2009-2-10 17:40 發表 WM 都係由WinCE 而來
TOP
mephist 當前離線
中級會員
原帖由 jzu 於 2009-2-10 17:41 發表 咁其實wm勝在邊呢 禁多人讚佢
oagan 當前離線
Banned
EPC之子 當前離線
dmch 當前離線
原帖由 EPC之子 於 2009-2-10 18:29 發表 佢做得出, 我想都會受得起吧 犯罪哪有藝術, 抄襲哪有質量技巧? 哪裡受得喜尊重?
edo963 當前離線
peimak 當前離線
初級會員
艾域 當前離線
原帖由 dmch 於 2009-2-10 01:31 發表 點解差一粒led係都唔加埋入去... 出報告既c兄麻煩測試下上網速度thanks~~
Phil_123 當前離線
特級會員
原帖由 008325 於 2009-2-10 10:47 發表 買 iphone 先係實際用家 = = 就係 app store d software 已經可以日日玩 , 有 ea The Sims 3 , Sim City 有 konami , DDR , metal gear soild 等等全部大game software 仲多 m8 玩條毛咩 買其他 wm 機都唔買佢啦 ...
thinkpanda 當前離線
係福臨門食完野嗌後數. ...
原帖由 peimak 於 2009-2-11 00:38 發表 要盲目追名牌,要有虛榮心的人,就要買iphone啦! I want to buy M8,none of your F guy's business. F-off!!!!