原帖由 mephist 於 2009-2-10 17:40 發表


WM 都係由WinCE 而來


咁其實wm勝在邊呢
禁多人讚佢

TOP

原帖由 jzu 於 2009-2-10 17:41 發表


咁其實wm勝在邊呢
禁多人讚佢


沒有勝在那裡, 只不過你沒有其他選擇而已(以前要WINDOWS BASE), 但今天多了MMOBILE

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 EPC之子 於 2009-2-10 18:29 發表


佢做得出, 我想都會受得起吧
犯罪哪有藝術, 抄襲哪有質量技巧?
哪裡受得喜尊重?

咁我想問點解受唔起?
唔望樣的話,m8個餡的確係做得好喎~
呢個我覺得值得尊重~
但個樣嘛......你唔認同我都了解
因為我都唔認同
但我就覺得每部電話都會有好處~

TOP

我覺得IP最好之處係得個牌子出名, 有好多廠商肯幫佢出Game同寫軟件....

[ 本帖最後由 edo963 於 2009-2-10 21:05 編輯 ]

TOP

要盲目追名牌,要有虛榮心的人,就要買iphone啦!
I want to buy M8,none of your F guy's business. F-off!!!!

TOP

原帖由 dmch 於 2009-2-10 01:31 發表
點解差一粒led係都唔加埋入去...
出報告既c兄麻煩測試下上網速度thanks~~

見過人地經WIFI去到 1.1MB/S DL野

TOP

原帖由 008325 於 2009-2-10 10:47 發表


買 iphone 先係實際用家 = = 就係 app store d software 已經可以日日玩 ,
有 ea The Sims 3 , Sim City 有 konami , DDR , metal gear soild  等等全部大game
software 仲多
m8 玩條毛咩
買其他 wm 機都唔買佢啦 ...
終極盲目蘋果打手終於出場啦

M8 分版本係講緊個介面語言, 你估 Windows 98 咩

TOP

原帖由 peimak 於 2009-2-11 00:38 發表
要盲目追名牌,要有虛榮心的人,就要買iphone啦!
I want to buy M8,none of your F guy's business. F-off!!!!


你既意思係又要名牌機個樣, 又唔想要買名牌, 所以買部"遠睇好似名牌"既機?

TOP