原帖由 艾域 於 2009-2-7 23:11 發表

冇機都想寫program?

又係佢話冇M8 o係手都可以感覺到個SDK好強大o既

TOP

原帖由 mephist 於 2009-2-7 23:19 發表


不知道有Emulator的嗎

係唔係可以模擬M8,想玩下

TOP

原帖由 符碌 於 2009-2-7 23:21 發表

係唔係可以模擬M8,想玩下

你真係要試下, 很正的

TOP

原帖由 mephist 於 2009-2-7 23:19 發表


不知道有Emulator的嗎



你做个简繁移植都几好啊,依家软件方面几多有意思嘎也:打鼓 钢琴 在线看Youtube 睇电视等等

TOP

原帖由 mephist 於 2009-2-7 23:22 發表

你真係要試下, 很正的

去魅族官網down

TOP

原帖由 符碌 於 2009-2-7 23:23 發表

去魅族官網down


Yes

TOP

原帖由 mephist 於 2009-2-7 23:25 發表


Yes

不過好可惜o既就係我唔識寫軟件

TOP

有冇方法可以改到WIN CE果D 視窗既樣式?宜家果D雖然RUN到但見到MEUN D字又顯示唔晒,D字又唔靚咁真係想整下佢

TOP

原帖由 mephist 於 2009-2-7 23:22 發表

你真係要試下, 很正的


咩黎架
唔係果個flash demo麻

TOP

原帖由 jzu 於 2009-2-7 23:30 發表


咩黎架
唔係果個flash demo麻




如果你识VS2008 ,M8 SDK系咩也嘎话,可以搞搞~系M8模拟器

TOP