原帖由 freeze_ice 於 2009-3-3 11:24 發表
請問 :
1) 可否修正 outlook 同步問題 , 如note, contact 內的相片, 組別等, 都沒有同步.

2) 我的M8, 用了M8Cracker  解開Wi-fi 後. 可找到AP, 入了密碼, 但是仍連不上網. 試過了2款不同的AP 也是. 請問有什麼解決方法 ?

1. 新固件會有入正
2. 你 M8 係內測定正式版?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問用M8聽緊歌嘅時候,個headphone條線唔小心掹咗出嚟,咁部M8係會即時停止播歌,定係會繼續播?

TOP

M8 WIFI有一個好嚴重的問題,就係上唔倒政府WIFI個加密網站,唔知有無辦法搞搞佢呢

TOP

原帖由 ykwky 於 2009-3-3 23:33 發表
請問用M8聽緊歌嘅時候,個headphone條線唔小心掹咗出嚟,咁部M8係會即時停止播歌,定係會繼續播?


會停

TOP

我買左,聽歌可show歌詞,無亂碼 ,
影音 720x480 , ip 無得比
所有 音樂 ,鈴聲 不用改, 也不用開到 100% 音亮 ,
即時脫手  ip ,
唯一要等多一些 software.

[ 本帖最後由 kuan668 於 2009-3-4 01:02 編輯 ]

TOP

原帖由 kuan668 於 2009-3-4 00:48 發表
我買左,聽歌可show歌詞,無亂碼 ,
影音 720x480 , ip 無得比
所有 音樂 ,鈴聲 不用改, 也不用開到 100% 音亮 ,
即時脫手  ip ,
唯一要等多一些 software.



大陸買定上網

TOP

原帖由 賢~ 於 2009-3-4 04:14 發表



大陸買定上網

歌詞冇事...我有事呀..我有英文介面..show 唔到繁中

TOP

想知就咁睇rmvb得5得??
有無限制最大解像度/最大kbps?

TOP

原帖由 ilty 於 2009-3-4 15:52 發表
想知就咁睇rmvb得5得??
有無限制最大解像度/最大kbps?

要順 600x480 係 ok

TOP