ioptional 當前離線
ส็็็็็็็็็็็็็ส ...
進階會員
原帖由 freeze_ice 於 2009-3-3 11:24 發表 請問 : 1) 可否修正 outlook 同步問題 , 如note, contact 內的相片, 組別等, 都沒有同步. 2) 我的M8, 用了M8Cracker 解開Wi-fi 後. 可找到AP, 入了密碼, 但是仍連不上網. 試過了2款不同的AP 也是. 請問有什麼解決方法 ?
TOP
kcchong18 當前離線
Banned
ykwky 當前離線
中國帥哥認證委員會執事兼督導,九級認證申請中...
hogen 當前離線
初級會員
原帖由 ykwky 於 2009-3-3 23:33 發表 請問用M8聽緊歌嘅時候,個headphone條線唔小心掹咗出嚟,咁部M8係會即時停止播歌,定係會繼續播?
kuan668 當前離線
賢~ 當前離線
中級會員
原帖由 kuan668 於 2009-3-4 00:48 發表 我買左,聽歌可show歌詞,無亂碼 , 影音 720x480 , ip 無得比 所有 音樂 ,鈴聲 不用改, 也不用開到 100% 音亮 , 即時脫手 ip , 唯一要等多一些 software.
longkwan 當前離線
原帖由 賢~ 於 2009-3-4 04:14 發表 大陸買定上網
ilty 當前離線
原帖由 ilty 於 2009-3-4 15:52 發表 想知就咁睇rmvb得5得?? 有無限制最大解像度/最大kbps?