唔係2月中有咩

TOP

原帖由 艾域 於 2009-2-9 00:11 發表

哈...慢慢黎~最好等我考埋AL先出,免得我心野


咁唔差在4先出啦, 我3月尾考試

TOP

買M8的人全是實際的用家,主要是看M8性價比高,M8規格已Win曬,可播RMVB及可換電已是大優勢啦! 要盲目追名牌,要有虛榮心的人,就要買iphone啦!

TOP

原帖由 arwing15 於 2009-2-9 01:08 發表
咁依家係咪最快都要2月尾/3月先有得買 ?
等左好耐


2月中應該有貨
towervision話2月中永成  萬成有得買~~~
2月15星期日去永成  萬成 睇睇

TOP

M8 個鏡頭有320m像素   有冇自動對焦??
個GPS 係 GPS 定AGPS ??

TOP

原帖由 doraemon2003 於 2009-2-9 09:29 發表
M8 個鏡頭有320m像素   有冇自動對焦??
個GPS 係 GPS 定AGPS ??


1  有
2  冇gps

TOP

原帖由 jzu 於 2009-2-8 22:32 發表


唔知有無英文
有就fit晒

不嬲就有簡體同英文,就係冇繁體

TOP

原帖由 wyman0210 於 2009-2-9 09:20 發表


2月中應該有貨
towervision話2月中永成  萬成有得買~~~
2月15星期日去永成  萬成 睇睇

c兄如果見到有得買記得上黎report
等左換電話好耐

TOP

點解差一粒led係都唔加埋入去...
出報告既c兄麻煩測試下上網速度thanks~~

TOP

原帖由 wyman0210 於 2009-2-4 12:21 發表
towervision總代理    25531151

我打電話去towervision問   

永成  萬成

要人尊重先自重啦

TOP