lauki 當前離線
初級會員
TOP
jzu 當前離線
進階會員
原帖由 艾域 於 2009-2-9 00:11 發表 哈...慢慢黎~最好等我考埋AL先出,免得我心野
sexbaby 當前離線
wyman0210 當前離線
中級會員
原帖由 arwing15 於 2009-2-9 01:08 發表 咁依家係咪最快都要2月尾/3月先有得買 ? 等左好耐
doraemon2003 當前離線
原帖由 doraemon2003 於 2009-2-9 09:29 發表 M8 個鏡頭有320m像素 有冇自動對焦?? 個GPS 係 GPS 定AGPS ??
符碌 當前離線
原帖由 jzu 於 2009-2-8 22:32 發表 唔知有無英文 有就fit晒
arwing15 當前離線
原帖由 wyman0210 於 2009-2-9 09:20 發表 2月中應該有貨 towervision話2月中永成 萬成有得買~~~ 2月15星期日去永成 萬成 睇睇
dmch 當前離線
不OC的OC•illso 當前離線
討厭主觀及名牌主義!!
原帖由 wyman0210 於 2009-2-4 12:21 發表 towervision總代理 25531151 我打電話去towervision問 永成 萬成