原帖由 EJ-20 於 2009-4-24 23:01 發表
都吾知而家d細路乜野心態,你地話韓國人用sumsung,LG佢地會吾會覺得羞家,日本人楂toyota,honda佢地會吾會覺得自己好羞家?但大陸生產了一部見得下人既smartphone(我自己覺得),身為中國人既某君你就覺得用自己國家生產既電話係白痴!吾通要成世拿錢包裡的錢給外國人賺你先開心?

有d人要買貴野先開心~

TOP

原帖由 jzu 於 2009-4-26 00:28 發表


msn問題(msn.com唔得, hotmail.com得)已經係905 firmware中解決(聽聞咋)
d歌亂碼你可以搵d edit mp3 ID3 tag既 software, save as utf-8就ok (可以試下 mp3tag呢個software )

MSN係905解決
亂碼都攪掂LA

唔該哂

TOP

我都買左兩日喇~用落左真係好正~
完全唔只2300蚊~

TOP

有冇人覺得msn好lag?

TOP

原帖由 lampard118 於 2009-4-26 03:10 發表
有冇人覺得msn好lag?


唔覺
登入都算怏
但係咩都冇     整返d表情符號同埋可以傳檔案收檔案就好

TOP

回覆 103# 的帖子

請問邊到買呀
$2300好平
有冇保護貼或套呢
我都好想加入M8
THX

TOP

原帖由 jzu 於 2009-4-26 00:28 發表


msn問題(msn.com唔得, hotmail.com得)已經係905 firmware中解決(聽聞咋)
d歌亂碼你可以搵d edit mp3 ID3 tag既 software, save as utf-8就ok (可以試下 mp3tag呢個software )

msn.com係904係得

TOP

原帖由 Fresh 於 2009-4-26 15:19 發表

msn.com係904係得


我唔得喎, 試極都係話驗証錯誤喎

TOP

原帖由 200873 於 2009-4-26 11:16 發表
請問邊到買呀
$2300好平
有冇保護貼或套呢
我都好想加入M8
THX


¥2080 x 1.12
咁咪2300 囉

[ 本帖最後由 joeching 於 2009-4-26 17:16 編輯 ]

TOP

回覆 109# 的帖子

你係親身回祖國購入,定係在港搵人代購?

TOP