thefworld 當前離線
中級會員
原帖由 EJ-20 於 2009-4-24 23:01 發表 都吾知而家d細路乜野心態,你地話韓國人用sumsung,LG佢地會吾會覺得羞家,日本人楂toyota,honda佢地會吾會覺得自己好羞家?但大陸生產了一部見得下人既smartphone(我自己覺得),身為中國人既某君你就覺得用自己國家生產既電話係白痴!吾通要成世拿錢包裡的錢給外國人賺你先開心?
TOP
YIPHOWA 當前離線
初級會員
原帖由 jzu 於 2009-4-26 00:28 發表 msn問題(msn.com唔得, hotmail.com得)已經係905 firmware中解決(聽聞咋) d歌亂碼你可以搵d edit mp3 ID3 tag既 software, save as utf-8就ok (可以試下 mp3tag呢個software )
艾域 當前離線
lampard118 當前離線
wyman0210 當前離線
原帖由 lampard118 於 2009-4-26 03:10 發表 有冇人覺得msn好lag?
200873 當前離線
Fresh 當前離線
jzu 當前離線
進階會員
原帖由 Fresh 於 2009-4-26 15:19 發表 msn.com係904係得
joeching 當前離線
46709394
原帖由 200873 於 2009-4-26 11:16 發表 請問邊到買呀 $2300好平 有冇保護貼或套呢 我都好想加入M8 THX
正宗球迷 當前離線