原帖由 黃金俠 於 2009-2-8 18:06 發表
Lock左post會吾會好d..因太多M8..ge Topic.


太多m8 topic都要lock
唔係掛, 又無犯事

TOP

原帖由 jzu 於 2009-2-8 22:33 發表


太多m8 topic都要lock
唔係掛, 又無犯事

集中會好d麻...

TOP

原帖由 wahwah 於 2009-2-8 02:12 發表


唔該,
有冇人可以影下 M8 既生產線 同 iPhone 既生產線 ?
小弟見識少, 我想比較一下.

你宜家買部電話定係買佢條生產線

TOP

根本上就係有一兩個會員盲目咁踩低M8

最記得其中一個Point "侮辱中華文化既殘體字, 我真係用唔落"

咁都有位俾佢地入

TOP

原帖由 黃金俠 於 2009-2-8 23:05 發表

集中會好d麻...


haha, 無計啦
每個topic去到中途都會有人入黎踩
根本踩到無聲出, 仲邊有人有心情講落去

btw: 你幅相好鬼正, 引人...........

TOP

呢兩日去左恆源度試玩左陣,感覺都 ok ,不過佢話 3 月先有貨~
慢慢等下先,唔急

TOP

原帖由 tinhon 於 2009-2-8 23:56 發表
呢兩日去左恆源度試玩左陣,感覺都 ok ,不過佢話 3 月先有貨~
慢慢等下先,唔急


wa.......3月呀..........唉

TOP

原帖由 jzu 於 2009-2-9 00:02 發表


wa.......3月呀..........唉

哈...慢慢黎~最好等我考埋AL先出,免得我心野

[ 本帖最後由 艾域 於 2009-2-9 00:12 編輯 ]

TOP

繁體機

而家d軟件多數係簡體軟件, 唔知同繁體firmware機有冇衝突呢...
同埋, m8出左之後, 會唔會有第三方開發繁體software呢...
呢2個問題真係要出左機先知...
恆源果部機又無得打電話, 連tune去電話介面都好似無(定係個姐姐唔較出黎-.-!) 唯一未見過既都係呢樣野!!

等下ioptional兄出report!!!! 佢好似有第一手機!! good!!

TOP

咁依家係咪最快都要2月尾/3月先有得買 ?
等左好耐

TOP