jzu 當前離線
進階會員
原帖由 黃金俠 於 2009-2-8 18:06 發表 Lock左post會吾會好d..因太多M8..ge Topic.
TOP
黃金俠 當前離線
退休mode已啟動
特級會員
原帖由 jzu 於 2009-2-8 22:33 發表 太多m8 topic都要lock 唔係掛, 又無犯事
艾域 當前離線
中級會員
原帖由 wahwah 於 2009-2-8 02:12 發表 唔該, 有冇人可以影下 M8 既生產線 同 iPhone 既生產線 ? 小弟見識少, 我想比較一下.
原帖由 黃金俠 於 2009-2-8 23:05 發表 集中會好d麻...
tinhon 當前離線
求學?不!是求分數……
原帖由 tinhon 於 2009-2-8 23:56 發表 呢兩日去左恆源度試玩左陣,感覺都 ok ,不過佢話 3 月先有貨~ 慢慢等下先,唔急
原帖由 jzu 於 2009-2-9 00:02 發表 wa.......3月呀..........唉
ivanlaw 當前離線
arwing15 當前離線
初級會員